Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت شهید محسن فخری زاده عملیات احداث خانه موزه این شهید بزرگوار در خانه پدری ایشان در شهر قم و با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ، شهردار قم، و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش ایران آنلاین؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح در این مراسم با اشاره به ابراز خرسندی رژیم صهیونیستی از شهادت شهید فخری زاده، خاطرنشان کرد: اسرائیل خواب آسوده را به گور خواهد برد و جوانان ما راه شهید فخری زاده ها را با قدرت ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور با بیان اینکه شهید فخری زاده شخصیتی جامع و مدیری جهادی و انقلابی بود، اظهار داشت: ایشان در این مرز و بوم به بالاترین درجه های علمی دست یافته بود و جوانان باید قدردان این الگوهای کم نظیر و دستاوردهای نظام اسلامی باشند.
همچنین شهردار قم در این مراسم، خانه موزه شهید فخری زاده را سومین خانه موزه استان قم دانست و گفت: این خانه موزه پس از خانه موزه های حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان زین الدین(ره)، طی مدت یکسال در محله قدیمی ایشان در خیابان شهید کیوانفر قم ایجاد می شود.
مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به اهمیت شناخت و شناساندن ابعاد شخصیتی شهید فخری زاده، این خانه موزه را در همین راستا عنوان کرد و افزود: با ایجاد کارگروه های محتوایی، ویژگی های برجسته علمی، اخلاقی و معنوی این شهید والامقام به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
منزل پدری شهید محسن فخری زاده در ۳ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان با مشارکت شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به خانه موزه تبدیل خواهد شد.
این شهید بزرگوار در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ در منطقه آبسرد دماوند در یک عملیات تروریستی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهید فخری زاده خانه موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا بساطی شهردار ناحیه ۸ اظهار داشت: به مناسبت ۸ اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور نویسنده بزرگ معاصر و خالق رمان مشهور سووشون، با همکاری خانه موزه سیمین و جلال، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مراسم جشنی با حضور شخصیت های فرهنگی، مدیران فرهنگی شهر و علاقمندان فرهنگ و ادب در خانه این زوج نامدار معاصر برپا شد.

گفتنی است در این مراسم محمد حسین دانایی خواهرزاده جلال آل احمد، احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم در ایران ( شورای جهانی موزه‌ها)، احمد ابوحمزه رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر حضور داشتند و هر کدام به جنبه‌هایی از شخصیت سیمین دانشور و جلال آل احمد و اهمیت خانه موزه سیمین پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • بازگشت پدر به خانه
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه