Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@16:29:21 GMT

خرید لایسنس اورجینال المنتور پرو

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۶۷۱۹

خرید لایسنس اورجینال المنتور پرو

طراحی سایت یکی از متداول‌ترین امور کارفرمایان در این روزها است و اکثر کسب و کارها نیز با توجه به لزوم طراحی سایت برای رشد و توسعه مشاغل، شغل و حرفه خود را در بستر اینترنت دنبال می‌کنند. این مسئله برای تمام صاحبین کسب و کار اینترنتی روشن و واضح است که برای دیده شدن در بین سایت‌های رقیب و جذب مشتری باید طراحی سایت را به بهترین شکل انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ با توجه به این که طراحی سایت امری تخصصی است و به دانش کد نویسی احتیاج دارد، عده‌ای از کارفرمایان را با مشکل مواجه ساخته است. اگر به تازگی وارد دنیای وب شده‌اید احتمالا چیزهایی در مورد خرید المنتور پرو شنیده‌اید. گوگل برای آن دسته از کارفرمایانی که می‌خواهند خودشان سایت مد نظرشان را طراحی کنند، خدمات جالبی ارائه می‌دهد. خرید المنتور پرو جزو خدمات جذاب گوگل برای صاحبین سایت‌ها است.

طراحی سایت بدون کدنویسی

همان طور که گفتیم طراحی سایت به دانش برنامه نویسی و کدنویسی احتیاج دارد اما آن دسته از افرادی که قصد دارند خودشان طراحی سایت را انجام دهند اما هیچ دانشی در رابطه با برنامه نویسی ندارند، می‌توانند سایت خود را بر روی سیستم وردپرس طراحی کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوی متن باز و رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید حتی بدون یک خط کدنویسی  سایت دلخواه خود را طراحی کنید. این سیستم متن باز این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته است که بتوانند با اعمال تغییرات مختلف سایت خود را شخصی سازی کنند.‌ وردپرس نرم افزارهای بسیاری تحت عنوان افزونه دارد امکانات و تسهیلات بسیاری برای سایت شما فراهم می‌کنند. برای این که بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید، باید یک سایت جذاب بسازید. به این ترتیب اگر می‌خواهید سایت وردپرسی شما رتبه برتری بگیرد، باید صفحات سایت خود را جذاب کنید. برای این منظور باید از یک صفحه ساز استفاده کنید. پس طراحی سایت بدون کدنویسی با گذاراندن دوره به راحتی قابل انجام می باشد.

المنتور چیست؟

المنتور یکی از افزونه‌های وردپرس است  که به عنوان حرفه‌ای‌ترین صفحه ساز این سیستم شناخته می‌شود. با استفاده از این افزونه به راحتی می‌توانید صفحات سایت خود را مدیریت کنید. این صفحه ساز وردپرس با قابلیت‌های بسیار از جمله ویرایشگر لایو و افزونه‌های جانبی  به محبوب‌ترین افزونه در بین کاربران وردپرس تبدیل شده است. المنتور دو نسخه رایگان و پرو در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما می‌توانید با استفاده از نسخه رایگان صفحات سایت خود را طراحی کنید. در واقع می‌توانید با همان نسخه رایگان بسیاری از نیازهای سایت را بر طرف کنید و لزومی ندارد که حتما به خرید المنتور پرو بپردازید. هر چند نسخه پرو و پولی این افزونه امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. افزونه المنتور هم اکنون به عنوان جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین افزونه وردپرس مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه رایگان این افزونه در مخزن وردپرس در دسترس تمامی کاربران قرار دارد اما دانلود و استفاده از آن تنها این امکان را برای کاربران وب سایت‌ها فراهم می‌سازد که صفحات اصلی سایت خود را مانند سایر افزونه‌های صفحه ساز توسعه دهند. بنابراین اگر می‌خواهید سایر بخش‌های سایت مانند صفحه ۴۰۴، آرشیو محصولات، آرشیو نوشته‌ها، صفحه محصولات، صفحه جست و جو و صفحات دیگر را شخصی سازی کنید، باید از نسخه حرفه‌ای این افزونه استفاده کنید. از آنجا که نسخه حرفه‌ای این افزونه پولی است و باید لایسنس اصلی آن را داشته باشید، باید برای خرید المنتور پرو اقدام کنید.

مفهوم لایسنس چیست؟

برای این که خرید المنتور پرو را بهتر درک کنید، بهتر است  ابتدا با معنا و مفهوم لایسنس آشنا شوید. المنتور پرو یک افزونه از وردپرس است و اما لایسنس به مجوزی کفته می‌شود که کارفرمایان با استفاده از آن می‌توانند از نرم افزار یا سخت افزار خاصی استفاده کنند. در واقع اگر نرم افزار مد نظر شما مانند ویندوز دارای لایسنس معتبر باشد، از امنیت و امکانات ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. طبیعتا هر نرم افزاری که ساخته می‌شود مانند المنتور، هزینه‌هایی برای سازنده آن در بر دارد. حال برای جبران این هزینه‌های صرف شده، تنها افرادی می‌توانند مجوز نرم افزار را دریافت کنند که هزینه آن را پرداخت کرده باشند. حال که با لایسنس آشنا شدید، بهتر است راجع به لزوم خرید المنتور پرو صحبت کنیم.

المنتور پرو چیست؟

المنتور پرو نسخه حرفه‌ای و پیشرفته افزونه المنتور است که می‌توانید از آن برای طراحی و ساخت یک وب سایت جذاب استفاده کنید. در واقع شما می‌توانید با دانلود المنتور پرو صفحات سایت خود را با کیفیت و سرعت بیشتری  طراحی کنید. بزرگ‌ترین مزیت این افزونه این است که برای استفاده از آن به کدنویسی احتیاجی ندارید. کافی است عناصر مد نظر را کشیده و در جای خود قرار دهید.  طراحی سایت وردپرسی با استفاده از امکانات افزونه المنتور پرو بسیار ساده و راحت است و به مهارت خاصی نیاز ندارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای و منیع لینک دانلود المنتور پرو را بیان می‌کنیم.

مزایای خرید المنتور پرو و استفاده از آن

در وردپرس مطالب به شکل‌های مختلفی مانند وبلاگ، لیست و غیره به نمایش در می‌آیند. افزونه المنتور پرو این امکان را برایتان فراهم می‌سازد که مطابق با سلیقه خود مطالب را به حالت‌های مختلف و متنوعی به نمایش بگذارید. علاوه بر آن می‌توانید اندازه صفحات، محل جایگذاری، نحوه نمایش بخش‌های مختلف سایت را شخصی سازی کرده و در جای دلخواه خود قرار دهید. این نسخه از ابزارهای حرفه‌ای و پیشرفته‌ای تشکیل شده که سرعت و کیفیت بالاتری ارائه می‌دهد. در حالی که نسخه رایگان با محدودیت‌هایی در طراحی همراه است. یکی از مهم‌ترین ویژگی این افزونه، به روز رسانی خودکار آن است. به این صورت که افزونه المنتور پرو تنها با یک کلیک در وردپرس به روزرسانی می‌شود. این نسخه بیش از دویست قالب رایگان در کتابخانه خود برخوردار است و کاربران می‌توانند به راحتی قالب‌های مد نظر را بارگذاری کرده و بخش‌های مختلف آن را سفارش سازی کنند. خرید المنتور پرو این امکان را برایتان فراهم می‌سازد که بدون دانش برنامه نویسی وب سایت‌های مختلفی از جمله سایت شرکتی، خدماتی، فروشگاهی، آموزشی و غیره را طراحی کنید. خرید المنتور پرو اورجینال از المنتور سایت

نسخه صفحه ساز المنتور پرو که توسط تیم متخصص المنتور سایت ارائه می‌شود صد در صد اورجینال بوده و به صورت لحظه‌ای آپدیت می‌شود. المنتور پرو در این سایت کاملا فارسی سازی شده و دارای فونت اختصاصی می‌باشد. بنابراین با خرید آن دیگر لزومی به افزونه مجزا برای فارسی سازی افزونه نیست. این افزونه دارای ویژگی‌های بسیاری از قبیل: ویرایشگر حرفه‌ای، قالب‌های آماده، طراحی قالب اختصاصی،سازگاری با انواع قالب‌ها و افزونه‌ها مانند افزونه وردپرس، پشتیبانی از افزونه، به روز رسانی و آپدیت دائمی، بیش از ۹۰ ویجت حرفه‌ای و غیره می‌باشد. شما می‌توانید با خرید المنتور پرو و فعال سازی آن به منوی تنظیمات، فونت‌ها و آیکون‌های اختصاصی دسترسی پیدا کرده و به سادگی آن‌ها را بارگذاری نمایید.  

المنتور سایت در این حوزه همراه شما است و با آموزش  رایگان دانلود المنتور، نحوه بارگذاری و استفاده از آن به شما کمک می‌کند تا طراحی سایت خود را انجام دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که افزونه المنتور پرو از افزونه‌های جانبی است و روی افزونه صفحه ساز المنتور نصب می‌شود. به همین دلیل لزومی ندارد نگران بروز مشکل در صفحات باشید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید لایسنس اورجینال المنتور پرو از المنتور سایت از طریق لینک زیر وارد سایت آن شوید.

https://elementor-site.ir/

کد خبر 1579385

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استفاده از آن المنتور سایت نسخه رایگان طراحی سایت طراحی کنید نرم افزار افزونه ها صفحه ساز سایت ها حرفه ای مد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره

به گزارش صدای ایران از مهر،«روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

دیگر خبرها

  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!