Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران، نشان‌نوشته و هویت بصری دوره دوازدهم جوایز آکادمی ایسفا که با طراحی مهدی دوایی انجام شده است، در فضای مجازی رونمایی و منتشر شد.

دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران درحالی آغاز می‌شود که ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی بیش از پیش احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور این رویداد سینمای ایران در طراحی هویت بصری خود با یادآوری متریال طبیعی، از روش‌های دوستدار طبیعت در الگوی مصرف انسان معاصر بهره می‌برد.

نشان‌نوشته (لوگو تایپ) دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا بر مبنای سیستم گرید و در چارچوب لی اوتی منظم طراحی شده است.

دوازدهمین جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران به دبیری مرجان اشرفی زاده بهار ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. ۲۱ آذر ماه آخرین مهلت ثبت‌نام فیلم‌ها و ۲۵ آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام داوری‌ها از سوی دبیرخانه این رویداد اعلام شده است.

کد خبر 5367250 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: دوازدهمین دوره جوایز ایسفا مرجان اشرفی زاده انجمن فیلم کوتاه ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه حوزه هنری قاسم سلیمانی هنرمندان تئاتر رادیو صبا کارگردان تئاتر عکاسی تماشاخانه ایرانشهر سازمان سینمایی جشنواره آیینی و سنتی حضور هنر ایران در جهان جشنواره فیلم فجر جوایز آکادمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس

زین الدین زیدان مهمان ویژه گرندپری میامی است.

طرفداری | زین الدین زیدان مسئول اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی بود.

در بعضی از پیست های فصل جاری فرمول یک، پیش از مسابقه اصلی یک مسابقه اسپرینت یا سرعتی نیز برگزار می شود. در مسابقه اسپرینت امروز در گرندپری میامی، مکس فرستاپن، چارلز لکرک و سرخیو پرز  به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. جوایز این افراد را زین الدین زیدان اهدا کرد.

زین الدین زیدان در کنار سه راننده برتر مسابقه اسپرینت گرندپری میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود