Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی زورگیر که پس از سرقت از مخاطبان مال باختگانِ تلفن همراه، تقاضای واریز وجه نقد می‌کرد، خبر داد.

خبرگزاری میزان-  سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، بیان داشت: سیزدهم خرداد ماه سال جاری یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد، در خیابان هلال احمر در حال مکالمه با تلفن همراه خود بود که ناگهان فردی با صورت پوشیده به او حمله ور شد، با تهدید چاقو گوشی‌اش را سرقت کرده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سارق پس از سرقت تلفن همراه شاکی با ارسال پیام به مخاطبان تلفن همراه تقاضای واریز وجه کرده بود، عنوان کرد: یکی از مخاطبان با مشاهده ارسال پیامک از طریق خط شاکی، اقدام به واریز مبلغ دو میلیون تومان به کارت اعلامی کرده بود.

سرهنگ عزیزخانی افزود: با پیگیری سرنخ به دست آمده و انجام استعلامات مربوطه، مشخص شد که کارت بانکی ارائه شده از سوی سارق نیز سرقتی بوده است که با ردگیری سرنخ‌های موجود و بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم هویت سارق برای کارآگاهان هویدا شد.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی افزود: با شناسایی هویت مجرم که رضا نام داشت، نتیجه تحقیقات به مراجع قضائی اعلام و طی عملیاتی ضربتی متهم در خیابان ولیعصر دستگیر شد و در تحقیقات انجام شده صراحتاً به انجام سرقت به عنف از شاکی پرونده اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با تحت نظر بودن متهم، اقدامات و تحقیقات تکمیلی با هدف کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از سوی رضا در دستور کار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت سرقت اینترنتی دستگیری متهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت سرقت اینترنتی دستگیری متهم تلفن همراه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو