Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار گیلان گفت: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا و برای جلوگیری از گسترش آن بایستی نظارت در مرزهای استان تشدید شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در گیلان با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان باید رعایت باشد اظهار داشت: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا لازم است که برای جلوگیری از گسترش آن، نظارت در مرزها بیشتر جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمان و دستگاه اجرایی در راستای مبارزه با ویروس کرونا ابراز داشت: این اقدامات در کاهش آمار ابتلا به کرونا و کسب رتبه نخست گیلان در حوزه واکسیناسیون موثر بود.

عباسی با بیان اینکه در راستای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان نیز گروه‌های پُرخطر و سالمندان بایستی با جدیت مورد توجه قرار گیرند تصریح کرد: ذخیره دارویی مانند ذخیره مواد غذایی حائز اهمیت است.

49 هزار نفر در گیلان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردنداستان گیلان به دلیل مرزهای سه‌گانه در معرض شیوع "اومیکرون" کروناستطرح "محله‌محور" برای واکسیناسیون جاماندگان جمعیت هدف در استان گیلان اجرا می‌شود

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون اتباع خارجی دارای مجوز و فاقد مجوز خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده علایم اولیه در این افراد نسبت به قرنطینه آنها اقدام شود و صدا و سیمای مرکز گیلان نسبت به اطلاع‌رسانی شایسته موضوعات مربوط به کرونا اقدام کند.

وی تصریح کرد: برای رعایت عدالت در بخش بهداشت و درمان بایستی از تمرکز خدمات پزشکی و توزیع دارو در مرکز استان جلوگیری شود و در صورت کمبود نیروی متخصص در نقاط مختلف استان دانشگاه علوم پزشکی موظف است نسبت به اعزام نیروی متخصص به آن نواحی اقدام کند.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان با تاکید بر نظارت دستگاه‌های نظارتی و علوم پزشکی بر توزیع عادلانه اقلام بهداشتی در سطح استان گفت: آگاهی‌بخشی در جامعه بسیار اهمیت دارد و اطلاعات مناسب بایستی توسط رسانه‌ها به مردم ارائه شود.

عباسی گفت: تیم‌های نظارتی با توجه به آغاز فعالیت مدارس و حضور دانش‌آموزان در مدارس نسبت به بررسی رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی در مدارس اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اجرای دستورالعمل‌ها، گزارشات لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/612/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد:

در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند پ ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

هیات نظارت بر مطبوعات در این خبر اعلام کرده است که متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست، باید به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران