Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان، با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به حقوق افراد دارای معلولیت در ارائه خدمات، گفت: با توجه به مناسب‌سازی میادین و اغلب بازارهای میوه و تره بار نظیر پیش بینی رمپ ویژه معلولان، پارکینگ اختصاصی و سرویس‌های بهداشتی برای این عزیزان، می‌توان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران را سازمانی پیشرو و میادین میوه و تره بار را مجموعه‌ای پیشگام در ارائه خدمات به شهروندان دارای معلولیت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید سعید راد با اعلام اینکه رعایت کرامت انسانی شهروندان به ویژه توان‌یابان عزیز از سوی بهره‌برداران و کارگران غرفه‌ها از جمله اصول غیر قابل اغماض سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، افزود: اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت میوه و تره بار در میادین و بازارهای میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر و دسترسی آسان به این مراکز، موجب استقبال روزافزون شهروندان از جمله افراد دارای معلولیت از این مراکز خدماتی شده است.

 وی امکان حضور معلولان در میادین و بازارهای میوه و تره بار را یک سرمایه ارزشمند برای این سازمان بر شمرد و گفت: برای جلب بیشتر افراد توان‌یاب به این مراکز، نه تنها بازارهای جدید میوه و تره بار طبق استانداردهای ملی ساخته می‌شوند، بلکه مناسب‌سازی بازارهای قدیمی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور دسترسی آسان عموم شهروندان تهرانی از جمله افرادی که دارای معلولیت هستند، با اجرای طرح «هر محله یک بازار» در نظر دارد تا در تمامی محله‌های پرجمعیت پایتخت، بازار میوه و تره بار احداث نماید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سید سعید راد کرامت انسانی شهروندان بهره برداران کارگران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بازارهای میوه و تره میوه و تره بار دارای معلولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول