Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن که اخیراً هفتمین توپ طلایش را کسب کرد، می‌گوید؛ هرگز به این فکر نکرده که بهترین بازیکن جهان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که دوشنبه هفته پیش در مراسمی در شهر پاریس که مجله «فرانس فوتبال» طبق روال هر سال ترتیب داده بود، به عنوان بهترین فوتبالیست جهان در سال 2021 معرفی شد و برای هفتمین بار توپ طلا را از آن خود کرد، گفت‌وگویی با این نشریه فرانسوی داشته که در زیر بخش‌هایی از آن را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در بدو ورود به پاری‌سن‌ژرمن، نیمار پیراهن شماره «10» خود را به تو پیشنهاد داد. چرا آن را رد کردی؟

نیمار شماره «10» تیم است. من در پاری‌سن‌ژرمن تازه وارد هستم و برای کمک کردن به این باشگاه آمده‌ام. این حرکتی شگفت‌انگیز از سوی نیمار بود و انتظارش را هم داشتم چون به خوبی او را  می‌شناسم. ما در بارسلونا با هم وقت می‌گذارندیم و با هم دوست هستیم. به نظرم عادلانه‌تر بود که او شماره «10» را حفظ کند.

*در جریان بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در ماه سپتامبر، هنگام ضربه ایستگاهی حریف پشت خط دفاعی تیم‌ات روی زمین دراز کشیدی. برخی همان موقع گفتند که این کار برازنده مسی نیست ...

در آن لحظه، آن چیزی بود که ما به آن نیاز داشتیم. ما برنده بازی تا آن لحظه (پیروزی 2 بر صفر تا دقیقه 1+90) بودیم و کسی نبود که این کار را بکند و چون من آنجا بودم، پشت خط دفاعی دراز کشیدم. صادقانه می‌‌گویم که مشکلی با این موضوع نداشتم و همه ما باید مشارکت داشته باشیم تا به نتیجه برسیم.

* نام تو اغلب در بین بهترین بازیکنان تاریخ ذکر می‌شود اما همیشه از گفتن اینکه بهترین بازیکن بوده‌ای، خودداری کرده‌ای. حالا با کسب هفت توپ طلا، آیا می‌گویی که بهترین هستی؟

من هرگز چنین چیزی نگفته‌ام و هرگز هم به آن فکر نکرده‌ام یا حتی سعی نکرده‌ام به ایده گفتن چنین حرفی هم عادت کنم. برای من همین که می‌توانم در بین بهترین‌های دنیا به حساب بیایم، کفایت می‌کند. این چیزی است که هرگز جرأت تصور یا رؤیای آن را نداشتم اما… (مکث می‌کند) نمی‌دانم چگونه این را بدون تعبیرِ اشتباه بگویم... اینطور نیست که علاقه‌ای به آن نداشته باشم اما بیایید بگوییم که اهمیت زیادی برای همه اینها قائل نیستم. بهترین بودن یا نبودن چیزی را برای من تغییر نمی‌دهد. من هرگز به نظر خودم، بهترینم نبوده‌ام.

دی‌ماریا: به عقد قرارداد با بارسلونا خیلی نزدیک بودم/ فقط به خاطر مسی می‌خواستم به آنجا بروم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن مراسم توپ طلا لیونل مسی منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن مراسم توپ طلا لیونل مسی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو