Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:43:37 GMT

دمای بندر امام حسن و جم یک رقمی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۷۲۸۷

دمای بندر امام حسن و جم یک رقمی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا راستگو معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: صبح امروز بندرامام حسن در شهرستان دیلم و جم با ثبت دمای ۹ درجه سلسیوس کمترین دما را گزارش کردند و بیشترین دما نیز مربوط به جزیره خارگ با ۱۹ درجه سلسیوس بود.

او ادامه داد: با توجه به وزش باد‌های شمالی سواحل استان تا ظهر فردا، سواحل استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد ودر برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

راستگو عنوان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی است با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر خواهد وزید که امروز تا ۳۸ کیلومتر خواهد رسید البته در مناطق جنوبی و مرکزی بر روی دریا ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او گفت: ارتفاع موج در مناطق شمالی ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی وجنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود که از اواخر امشب ارتفاع موج به ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

بارش باران در برخی نقاط استان بوشهر هوای بوشهر خنک می‌شود

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا وضع هوا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901352

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد