Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد طبق توافقی که صورت گرفته است فقط دوربین صداوسیما اجازه پخش زنده دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمد مددی درباره حواشی‌ حضور دوربین‌ باشگاه استقلال برای پخش زنده اختصاصی دربی، اظهار داشت: ما فقط یک دوربین داریم و آن دوربین و واحد رسمی صداوسیماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تفاهمی که با صداوسیما داریم، تنها واحد سیار صداوسیما می‌تواند در جایگاه دوربین‌ها حضور پیدا کند.

وی درباره اینکه فتاحی اعلام کرده است باشگاه میزبان می‌تواند دوربین اختصاصی داشته باشد، اشاره کرد: من با ایشان صحبت می‌کنم ببینم بر مبنای چه قانونی صحبت کرده است.

مددی درباره اینکه ممکن است دیگر برنامه‌ها و شبکه‌های مجازی دوربین اختصاصی در ورزشگاه داشته باشند، اشاره کرد: حضور هر دوربینی برای پخش زنده در ورزشگاه به غیر از دوربین صداوسیما غیرقانونی است.

مدیر ورزشگاه آزادی درباره اختلافات پیش آمده در دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان بر سر تبلیغات محیطی خاطر نشان کرد: مثل اینکه توافق حاصل شده است و اتفاقی پیش نخواهد آمد.

اختلاف جدید استقلالی‌ها، این بار با صداوسیما/ پخش زنده دربی در هاله‌ای از ابهام؟شیرازی: اتفاقات پیش از دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان در دربی تکرار نمی‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دربی پایتخت دربی پایتخت پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!

به گزارش "ورزش سه"، دربی کانتی امشب در ورزشگاه پراید پارک مقابل کارلایل یونایتد برنده شد و به صورت خودکار به لیگ دسته اول فوتسال انگلیس معروف به چمپیونشیپ، صعود کرد.

این تیم امشب در آخرین بازی فصل لیگ دسته دوم مرسوم به لیگ وان، با نتیجه 2-0 مقابل کارلایل یونایتد پیروز شد تا به یک فصل موفق پایان دهد. دربی کانتی طی 46 بازی این فصل 92 امتیاز کسب کرد و به 28 برد، 8 تساوی و 10 شکست دست یافت.

دربی کانتی که مدتی با هدایت وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، سر زبان‌ها افتاده بود با هدایت پل وارن به لیگ دسته اول صعود کرده است. او فصل گذشته این تیم را به رده هفتم لیگ دسته دوم انگلیس رسانده بود.

ویدیویی از ورزشگاه خانگی دربی کانتی منتشر شده که نشان می‌دهد طرفداران این باشگاه بعد از سوت پایان بازی از شدت هیجان وارد زمین می‌شوند و این دستاورد را جشن می‌گیرند.

بازیکنان دربی کانتی همچنین رکوردهایی را در این مسیر به ثبت رسانده‌اند و بیشترین امتیاز را در تاریخ باشگاه به دست آورده‌اند. همچنین آن‌ها برای اولین بار در یک فصل 13 بازی خارج از خانه را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!