Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور با مدرنترین و مجهزترین تجهیزات پزشکی، دارای ظرفیت 506 تخت در 12 طبقه و زمینی به مساحت 80 هزار متر مربع و با زیربنای حدود 65 هزار مترمربع، با حمایت و عنایات حضرت آیت الله العظمی سیستانی در بلوار آیت الله العظمی بروجردی شهر مقدس قم، در حال احداث می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون علما، فضلا، مقامات و شخصیت های برجسته کشور از این پروژه عظیم بازدید کرده و اهمیت وتاثیر این پروژه را بر رفاه و حفظ سلامت مردم عنوان کردند. رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور بازدید کرده و آن را پروژه ای فاخر و بی نظیر در کشور دانسته و تأکید کرد: رعایت استاندارهای بالا در ساخت و تجهیزات ساختمانی این پروژه را در هیچ بیمارستان و حتی ساختمانی در سطح کشور مشاهده نکردم.

 رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور افتخار نظام در حوزه بهداشت و درمان است

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده بود، پس از بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور ، گفت: پروژه بیمارستانی نور در حوزه ساخت و تجهیزات به کار گرفته از پروژه های فاخر و بی نظیر کشور است.

دکتر حسینعلی شهریاری در جریان این بازدید پروژه عظیم بیمارستانی گفت: پس از دوسال به قم سفر کردم و روند پیشرفت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور با وجود مشکلات اقتصادی کشور بسیار محسوس بوده است.

رعایت استاندارهای بالا در ساخت و تجهیزات ساختمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور

وی گفت: رعایت استاندارهای بالا در ساخت و تجهیزات ساختمانی این پروژه در هیچ بیمارستان و حتی ساختمانی در سطح کشور مشاهده نکردم و این نشان از دقت نظر و حساسیت بالای مرجعیت دینی برای سلامت مردم است.

این پروژه افتخار نظام در حوزه بهداشت و درمان است

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه این پروژه می تواند افتخار نظام اسلامی در حوزه بهداشت و درمان باشد اظهار کرد: امیدوارم با سرعت پیشرفت ساخت بیمارستان نور در زمانبندی مشخص خود به بهره برداری برسد.

شهریاری با اشاره به استفاده از مهندسان و متخصصین حوزه ساخت و ساز و تجهیزات به روز جهان در این پروژه گفت: ضرورت دارد اعضای کمیسیون بهداشت و حتی اعضای کمیسیون عمران مجلس از روند ساخت این بیمارستان بازدیدی داشته باشند تا علاوه بر اینکه مانند بنده انژری مثبتی بگیرند از ظرفیت های موجود این متخصصین در دیگر پروژه های بزرگ بهره مند شوند.

قم با این پروژه نقش مؤثری در گردشگری سلامت ایفا کند

وی با بیان اینکه تامین امنیت و سلامت از  وظایف حاکمیت است، گفت:  قم با بهره برداری این بیمارستان می‌تواند نقش مؤثری در گردشگری سلامت ایفا کند.

علاء الدین نجف، رییس هیأت مدیره «بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور»  نیز ضمن تشکر از حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و ارائه گزارشی از آنچه از آغاز تا کنون گذشته ابراز داشت: خوشبختانه مراحل اجرایی بیمارستان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته  و علی رغم همه مشکلات، خوشبختانه طبق جدول برنامه ریزی و زمان بندی شده، این پروژه بزرگ در حال اجراست .

وی با بر شمردن اهمیت انکار ناپذیر چنین پروژه هایی و تاثیرات گسترده ای که بر ارائه خدمات درمانی و رفاه مردم برجای می گذارد، از مقامات کشوری و استانی و همه کسانی که در هر یک از مراحل یاد شده و انجام این امر مساعدت کردند، تقدیر و ابراز امیدواری کرد که این همکاری و همدلی از سوی مسئولان تا تکمیل این پروژه تداوم داشته باشد.

او تأکید کرد: همکاری و همدلی زمینه ی سرعت بخشیدن به این پروژه بزرگ را فراهم می سازد و ان شاء الله این مجموعه بیمارستانی که در جوار حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) قرار دارد، هر چه زودتر به بهره برداری رسیده و مردم  عزیز کشورمان از خدمات تخصصی و فوق تخصصی آن بهره مند شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حسینعلی شهریاری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور رئیس کمیسیون بهداشت مجلس حوزه بهداشت و درمان ساخت و تجهیزات افتخار نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود

محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۱۸ درخصوص مصوبات، تصمیم‌گیری‌ها و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در منطقه ۱۸ پایتخت، اظهار کرد: شروع حضور رئیس‌جمهور در منطقه با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد بود که ایشان درخصوص توسعه بیمارستان، دستورات لازم را صادر کرد.

وی با بیان اینکه با حضور وزیر کشور، استاندار و فرماندار تهران از مجموعه ۳۰۰ هکتاری شن چاله‌های منطقه ۱۸ بازدید شد، افزود: از آنجایی که ما یک سری توافقات با مالکین شن چاله‌ها داشتیم و روند آن در کمیسیون ماده ۵ در حال طی شدن است، طرحی که مدنظر شهرداری برای شن چاله هاست را برای وزیر کشور تشریح کردیم تا مقدمات تسریع آن فراهم شود.

خسروی ادامه داد: شن چاله‌ها هم مشکلات زیست محیطی دارند و هم مشکل ایمنی، یعنی مشکل ریزگرد‌ها را در زمان وزش باد دارند و از آنجایی که در مجاورت رودخانه کن واقع شده اند می‌توانند در زمان سیلاب خطر آفرین باشند. می‌توان با اجرای طرح مناسب این مشکلات را حل کرد و از فرصتی که برای شهر تهران ایجاد می‌کند، استفاده کرد.

شهردار منطقه ۱۸ اضافه کرد: توافقات خوبی در این دوسال در خصوص شن چاله‌ها انجام شده و مراحل کار کمیسیون ماده پنج آن در حال انجام است تا در این پروژه فرصت گردشگری برای شهر تهران ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بازار آهن شادآباد دیگر نقطه‌ای بود که وزیر کشور به صورت میدانی از آن بازدید کرد، بیان کرد: جزو دستور کار‌ها این بود که بتوانیم نسبت به ساماندهی مناسب بازار آهن با کمک استانداری، فرمانداری و شهرداری تهران و مساعدت قوه قضائیه در کوتاه مدت اقدام کنیم و بعد از آن در فاز دوم فرآیند انتقال بازار را داشته باشیم.

خسروی عنوان کرد: همچنین بازدیدی از فاز دوم پروژه شهید بروجردی داشتیم که وزیر کشور در این بازدید نسبت به تسریع رفع معارضین تاسیساتی پروژه نکات لازم را تاکید کرد تا بتوانیم امسال این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه باغ‌راه حضرت زهرا (س) گفت: این پروژه در دو منطقه ۱۷ و۱۸ واقع شده که قریب به ۹ کیلومتر است که حدود ۶ کیلومتر آن در منطقه ۱۸ قرار دارد. از وزیر کشور در خواست کردیم که صحبت‌هایی با مجموعه مرتبط در دولت و وزیر راه و شهرسازی داشته باشد تا با همراهی و کمک آنها این پروژه را زودتر به نتیجه برسانیم.

وی در پایان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هکتار از مساحت منطقه ۱۸ در بافت فرسوده است، خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور، وزرا و شهردار تهران بحث بافت فرسوده دو منطقه ۱۷ و ۱۸ نیز مطرح و قرار شد بررسی‌هایی درخصوص ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده انجام و روند نوسازی آن تسریع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت