Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@13:37:39 GMT

تصاویر/ رونمایی از پلاسکو جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۷۴۹۵

تصاویر/ رونمایی از پلاسکو جدید

پس از حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در دی ماه سال ۱۳۹۵ که منجر به شهید شدن ۱۶ نفر از آتش نشانان گردید، در سال ۱۳۹۸ عملیات ساخت با رویکرد اتمام پروژه تا سال ۱۴۰۰ و نیز بکارگیری آخرین مقررات، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها در حوزه ساختمان و به خصوص آتش نشانی انجام پذیرفت. بیست هزار متر مربع مساحت زیر بنا در بیست طبقه با استفاده از ۱۶ دستگاه پله برقی و نیز ۵ دستگاه آسانسور، و قابلیت باز و بسته شدن درب‌های خروج در نما، از جمله موارد جدید در ساختمان پلاسکو می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادمان شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو در طبقات همکف و منفی یک، تلاشی برای زنده نگه داشتن یاد این شهدا گرامی می‌باشد. این روز‌ها با حضور کسبه که مغاز‌های خود را تحویل گرفته و در حال انجام دکور داخل مغازه‌ها می‌باشند، رونقی دیگر به ساختمان بخشیده است. پلاسکو تا انتهای آذر ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح و به روی عموم مردم گشوده خواهد شد. برچسب ها: پلاسکو ، ناطقان ، ساختمان ، پاساژ ، بازار ، شهدا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پلاسکو ناطقان ساختمان پاساژ بازار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت