Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:15:13 GMT

فعلاً محدودیت تردد نداریم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۷۵۱۲

فعلاً محدودیت تردد نداریم

ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: فعلاً محدودیتی برای تردد خودروها در محورهای برون شهری وجود ندارد.

سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عدم وجود محدودیت تردد در جاده‌ها به خاطر زرد و آبی شدن وضعیت کرونا در استان خراسان شمالی و بسیاری از نقاط کشور است.

وی افزود: در صورتی که وضعیت کرونایی در استان‌ها و شهرهای کشور به رنگ‌های نارنجی و قرمز برگردد باز هم محدودیت‌های تردد بین شهری اعمال و رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده‌های خراسان شمالی باز است

رئیس پلیس راه استان همچنین از باز بودن تمامی جاده‌های خراسان شمالی برای تردد خبر داد.

سرهنگ اسپیدکار اظهار کرد: هم اکنون تردد در تمام محورهای خراسان شمالی آزاد است و محدودیتی برای رانندگان و وسائط نقلیه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح جاده‌های استان خشک بوده و ترافیک روان است، افزود: متاسفانه دیروز تصادف دو خودروی پرادو و سمند در محور بجنورد شیروان منجر به فوت یک خانم شد که علت آن در دست بررسی است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: سرعت غیر مجاز، بیشترین و اصلی‌ترین عامل بروز تصادف در محورهای برون شهری به حساب می‌آید که ضرورت دارند رانندگان آن را رعایت کنند.

سرهنگ اسپیدکار گفت: از فردا سامانه بارشی از غرب وارد استان می‌شود که براساس تاثیری که بر استان می‌گذارد تصمیمات اتخاذ شده، اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اجتماعی محدودیت تردد پليس راه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور‌های  شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه - شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

او افزود: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید

 دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران