Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مطالبه‌گری رسانه‌ای در تعامل بین رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گم شده و هر روز این شکاف عمیق تر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، روابط عمومی‌ها به صورت واقعی در جایگاه خود قرار نگرفته و تحول اساسی در این بخش انجام نشده و و در واقع رسانه‌ها پل ارتباطی مهم میان مردم و خدمت‌گذاران آنها در ادارات و نهادهای مختلف محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد خاضع در نشست مدیران روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: موفقیت هر دستگاهی به عملکرد روابط عمومی وابسته بوده و پل ارتباطی بین دستگاه با مردم و سایر دستگاه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: تا زمانی که دولت اسلامی شکل نگیرد، جامعه اسلامی شکل نخواهد گرفت و سبک زندگی اسلامی در حد شعار باقی خواهد ماند.

وی افزود: زمانی که دولت اسلامی و جامعه اسلامی شکل گرفت و این جامعه به عنوان یک الگو قرار گرفت می‌توانیم تمدن اسلامی را تشکیل بدهیم تا دیگر کشورها جامعه اسلامی را الگوی خود قرار بدهند.

خاضع بیان کرد: امروزه دنیا از انقلاب اسلامی ایران در حال الگو گیری بوده و باید تلاش شود در سایه تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی، تمدن اسلامی را شکل بدهیم.

وی تصریح کرد: برای ایجاد دولت اسلامی به معنای واقعی داشته باشیم باید تمام قوانین متکی بر قرآن و سنت باشد و صرف وجود قانون کافی نیست و باید قانون در جامعه پیاده، ساری و جاری شود.

خاضع با ابراز نگرانی از کم‌توجهی به زیرساخت‌های فرهنگی و دینی، افزود: در ردیف‌های بودجه موضوع فرهنگ و دین در ردیف‌های آخر قرار دارند و وجود کم مساجد در شهرهای ما مؤید این موضوع هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاضع گفت: وقتی مدیران بر اساس شاخص‌های دینی از جمله دست‌پاکی، شایسته‌سالاری، عدالت محوری، تخصص و تعهد انتخاب شوند در جامعه شاهد فساد و بسیاری از معضلات نخواهیم بود.

مدیرکل حوزه روابط عمومی و بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم سربازان خط مقدم اطلاع رسانی و رسانه هستند.

عبدالعزیز تقی‌زاده افزود: زبان صادق برنامه‌ها و اهداف جمهوری اسلامی هستیم و این رسالت را باید بر محور و مدار اخلاق مداری و در کنار مردم و همراه مردم بودن انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین ارزیابی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها تکریم خبرنگاران است، خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادها، گفت: خبرنگاران به عنوان همکاران ما در عرصه اطلاع رسانی بدون مزد و منت در حال اطلاع‌رسانی و خدمت هستند و باید مورد احترام باشند.

ذوالفقار دیودل سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار داشت: در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم و قدرت ارتباطات بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه شخصی که در حوزه روابط عمومی مدیریت می‌کند باید مسلط بر امور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باشد، یادآور شد: روابط عمومی به عنوان نماینده یک نهاد حاکمیتی باید بتواند در ارتباط مؤثر با مردم و حتی درون دستگاه کارآیی داشته باشد.

دیودل افزود: یکی از وظایف روابط عمومی تبلیغات بوده اما ارتباط مؤثر با رسانه، ارتباط مؤثر درون دستگاهی و برون دستگاهی از وظیفه تبلیغ برای دستگاه مهم‌تر است.

ترغیب بیشتر گردشگران به سفر مستلزم استفاده از روش‌های نوین روابط عمومی استقائم مقام معاونت فنی بیمه نوین در گفت‌وگو با روابط عمومی رازی: بیمه از ایجاد آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری می‌کندمدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند تسهیل‌گر رابطه مردم با مسئولان باشند و نباید از مطالبه‌گری برای دفاع از حقوق مردم غفلت کنیم.

انتهای پیام/544/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد جامعه اسلامی دولت اسلامی روابط عمومی اطلاع رسانی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آبرسانی به ۹۰ روستای استان خبر داد و گفت: این اقدام با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی به سرانجام رسید. - اخبار استانها -

سیدعلی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: آبرسانی به 90 روستای کهگیلویه و بویراحمد در مدت زمان کمتر از دو سال با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی کلنگ‌زنی، اجرا، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در حوزه راهسازی به‌ویژه احداث و اصلاح راه‌های روستایی اقدامات چشمگیری شده است، عنوان کرد: در گذشته بسیاری از روستاهای استان با اولین بارش برای چندین ماه ارتباط آن‌ها با مرکز شهرستان و استان قطع می‌شد، ولی در این دولت مشکلات به حداقل ممکن رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان استانی و همچنین با نگاه ویژه دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی به مناطق روستایی و کمتربرخوردار، پروژه‌های راه روستایی زیادی در استان اجرا و به سرانجام رسیده است تا جایی که روستاهایی در شهرستان مارگون  بویژه بخش زیلایی شامل سادات، پوله، موشمی و مورد زرد هم اکنون مشکلات آنها به حداقل رسیده است. همچنین در زمینه روکش آسفالت جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی نیز کارهای بزرگی انجام شده که به نوعی رضایت نسبی مردم را به همراه داشته است. برای جاده دشت‌روم_سرفاریاب معروف به باغچه سادات که از منطقه سادات امامزاده علی(ع) می‌گذرد اعتبارات در نظر گرفتیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی همچنین از ابلاغ 14 هزار میلیارد اعتبارات تخصیصی از سفر دوم رئیس‌جمهور خبر داد و افزود: واقعیت امر در تمامی استان‌ها تخصیص‌های سفر دوم رئیس‌جمهور شروع شده و پول زیادی به استان سرازیر خواهد شد و تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم، بلکه منتظر تخصیصات ریالی بودیم و ان‌شاء‌الله این قول‌ها به سرانجام می‌رسند. پیش‌بینی می‌کنیم به زودی در چند شاخص از محرومیت جاده‌های روستایی خارج می‌شویم و این در این دولت انجام می‌شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه در بسیاری از روستا‌ها تنش آب آشامیدنی داریم، ادامه داد: با بودجه 14 هزار میلیاردی بسیاری از تنش‌ها مرتفع و برداشته می‌شود و البته بیش از 400 میلیارد تومان تعهد دولت برای تأمین آب شرب است. بسیاری از مناطق شهر یاسوج کمبود آب آشامیدنی داشت که بخش زیادی از مشکلات بخش فرسوده شهر بازسازی و لوله‌گذاری شد و بخش دیگر در حال اجرا بوده و در واقع پروژه‌های نیمه‌تمام شهر گچساران و دهدشت که ر‌ها شده بود دوباره از سرگرفته خواهد شد و دولت همه‌ این پروژه‌های مهم را دیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد