Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، طی پیامی درگذشت مرحوم مهندس ورشابی، از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی و پیشکسوتان جهاد و شهادت را تسلیت گرفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وإنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم مهندس مهدی ورشابی

سلام علیکم

عروج ملکوتی و شهادت گونه مرحوم مهندس مهدی ورشابی از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی و پیشکسوتان جهاد و شهادت واصل و موجب تألم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی‌های دفاع مقدس و برهه‌های تاریخی و حساس آن مرهون مجاهدت سنگر سازان بی ادعا و عزیزان مهندسی جهاد سازندگی، بعنوان یکی از ارکان دفاع مقدس می‌باشد و یاد آور مجاهدت‌های سرافرازانی همچون مرحوم مهندس ورشابی است که همواره در صف اول جبهه، یاری رسان رزمندگان اسلام بودند و گمنامی و مظلومیت جهاد سازندگی در طول تاریخ دفاع مقدس دو ویژگی شاخص این عزیزان می‌باشد.

آشنایی اینجانب با مرحوم ورشابی مربوط به عملیات فتح المبین در سال ۶۱ تا انتهای ۸ سال جنگ تحمیلی می‌باشد و در این مدت شاهد رشادت ها و فداکاری‌ها و توانمندی‌های مدیریتی آن مرحوم در عین داشتن روحیه بالای معنوی و گمنامی بوده‌ام.

بی شک خدمات ارزشمند و اثر گذار مرحوم ورشابی در طول دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف مدیریتی با پشتیبانی و حمایت‌های گوناگون خانواده و فرزندان آن مرحوم میسر گردید و در این میان نقش تاثیر گذار خانواده‌ها و زنان در پشتیبانی از دفاع مقدس را بایستی قدردان بود.

اینجانب عروج ملکوتی آن مجاهد نستوه و پیوستن روح آن فقید سعید به لقاء الله را به محضر امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و به خانواده محترم و سایر بازماندگان و همرزمان سابقم در جهاد سازندگی تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، صلحا و صدیقین و یاران شهیدش و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی

کد خبر 5367208 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید یحیی صفوی عملیات فتح المبین جهاد سازندگی جنگ تحمیلی دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی مذاکرات وین سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم علی باقری صحن مجلس محمد باقر قالیباف برجام حسین امیرعبداللهیان مذاکرات هسته ای پیام تسلیت هیئت دولت وزارت امور خارجه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جهاد سازندگی مرحوم مهندس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد