Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن افشارچی روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با اشاره به اینکه انجام برخی اقدامات عمرانی نیازمند تامین اعتبارات لازم است، افزود: به این مهم باید توجه داشت که هزینه های مربوط به مناسب سازی در مقایسه با دیگر هزینه های هر پروژه ای بسیار کمتر است.

وی با بیان اینکه برای انجام این کار اقداماتی از قبیل تشکیل کمیته و جلسات متعدد نیاز نیست، اظهار داشت: مهمترین مساله این است که مناسب سازی و اقدامات مربوطه به آن را می توان سرعت بیشتری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه های عمرانی موضوع مناسب سازی به دقت مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: این مساله مهم و نکاتی از قبیل ایجاد رمپ و دیگر اقدامات جهت تسهیل دسترسی ها مد نظر قرار خواهد گرفت و متولیان امر این مهم را باید در برنامه های کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مسایل مربوط به مناسب سازی قابل رفع است و این مهم باید از سوی مدیرکل بهزیستی استان نیز مورد توجه باشد، اظهار داشت: این مهم حداقل کاری است که می توان برای جامعه معلولین انجام داد در حالی که این قشر با مشکلاتی از قبیل اشتغال و غیره مواجه هستند.

افشارچی بااشاره به کمبود وقت، ابراز امیدواری کرد، در مناسبت های آینده زمان بیشتری برای دیدار با جامعه معلولان اختصاص یابد تا مشکلات و مسائل از سوی آنان بازگو و بررسی شود.

وی اظهار داشت: طی روزهای گذشته با چهار تن از جانبازان بالای ۷۰ درصد ملاقات و در خواست های آنان نیز دریافت شد و در سفر رییس جمهوری به این استان اعتباری برای ساختمان توانبخشی تخصیص یافت که امیدواریم تا انتهای سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات دیگری نظیر بهینه سازی ست های ورزشی برای معلولان نیز باید مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: تمام مواردی که در این حوزه  می تواند رخ دهد و این اقدامات موجبات رضایت معلولان را فراهم کند، بررسی و در حد امکان عملیاتی می شود.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر استانداری زنجان محسن افشارچی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر استانداری زنجان محسن افشارچی مناسب سازی معابر استانداری زنجان محسن افشارچی زنجان مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایراندوست در جریان بازدید از منازل معلولین تحت پوشش گفت: مناسب‌سازی محیط و امکانات زندگی افراد دارای معلولیت از جمله اقداماتی است که ضمن افزایش امکان دسترسی، موجبات استقلال هرچه بیشتر آنان را در انجام فعالیت‌های روزمره و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۱۲ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی اشنویه که اکثریت آنان در مناطق روستایی و منطق کم برخوردار شهرها ساکن  هستند با تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار  از خدمت مناسب‌سازی منازل برخودار شدند.

ایراندوست همچنین اشاره کرد: انجام اقداماتی از قبیل: مناسب‌سازی خودروی معلولین ،سرویس بهداشتی و حمام، راه پله و ورودی ساختمان، نصب دستگیره‌ها و ... برای توانخواهان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی،پس از گزارش مددکار و تایید نیازمندی کارشناس توانبخشی و پس از تخصیص اعتبار از سوی اداره کل بهزیستی استان، توسط مراکز و موسسات دارای مجوز از بهزیستی اقدامات اجرایی صورت پذیرفته است.

 

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی