Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسال بار و کالا از تهران به شهرستان ها یکی از تخصص های آنی بار است که همه روزه در کمترین زمان ممکن برای جابجایی محموله های شما در اختیارتان قرار میگیرد .

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، ارسال بار و کالا از تهران به شهرستان ها یکی از تخصص های آنی بار است که همه روزه در کمترین زمان ممکن برای جابجایی محموله های شما در اختیارتان قرار میگیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال بار و کالاهای تجاری ، صنعتی ، خوراکی و شخصی در کمترین زمان ممکن تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار میگیرد .

 

ارسال بار از تهران به سایر شهرها توسط مجموعه آنی بار بدون محدودیت انجام میشود و هرگونه بار و کالایی که مجاز به حمل و نقل و جابجایی باشند و محدودیت قانونی نداشته باشند در کمترین زمان ممکن بصورت همه روزه  به هر نقطه ای حمل خواهند شد .

 

برای جابجایی محموله های شما از تهران به  سایر نقاط کشور ، مجموعه آنی بار بیمه نامه کامل و تخصصی را بصورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد تا در صورت بروز هرگونه حادثه در زمان حمل و نقل بار و کالای شما ، امکان جبران خسارات بصورت کامل فراهم باشد .

 

 

اثاث کشی از تهران به شهرستان

 

 

 

 

یکی از ویژگی های آنی بار در کنار حمل و نقل بار و کالاهای تجاری ، امکان ارسال اثاثیه و لوازم منزل به شهرستان ها میباشد . مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و مناسب ترین خودروهای باربری مخصوص حمل اثاثیه ، همه روزه محموله اثاث شما را در کمترین زمان با استفاده از تیم کارگری حرفه ای و آموزش دیده به همه نقاط کشور انتقال میدهد .

 

 

 

 

برای حمل و نقل اثاثیه شما به شهرستان ها ، بسته بندی ، حمل و بارچینی توسط کارگرانی انجام میشود که آموزش های لازم را پشت سر گذاشته اند و متخصصین حمل و نقل اثاثیه می باشند .

 

 

 

ارسال اثاثیه به همه شهر های کشور انجام میشود و محدودیتی در ارائه خدمات وجود نخواهد داشت.

 

 

عوامل موثر در کرایه باربری به شهرستان

 

 

از جمله موارد تاثير گذار در تعرفه باربري اثاث منزل از تهران به شهرستان مي توان به موارد زير اشاره نمود:

 

قیمت و قیمت و تعرفه باربری اثاث منزل از تهران به شهرستان به محل بارگیری وسایل نیز بستگی دارد.

 

تصور کنید که محل بارگیری وسایل شما دارای کوچه‌پس‌کوچه‌های تنگ و باریک باشد.

 

 

به‌طوری‌که ماشین باربری به‌سختی به این محل وارد شود و یا اصلاً نتواند وارد شود .

 

 

این مسئله باعث می‌شود کامیون در محلی دورتر از محل شما قرار بگیرد. ازاین‌رو برای باربری باید وقت و انرژی بیشتری صرف شود و همین موضوع باعث افزایش هزینه اسباب کشی خواهد شد.

 

 

تأثیر تعداد طبقات در تعرفه باربري اثاث منزل از تهران به شهرستان داخل شهر

 

این مسئله نیز بسیار واضح است که زمانی که قرار است از طبقه اول به طبقه اول ساختمانی دیگر نقل‌مکان کنید نرخ حمل بار و اثاث‌کشی بسیار کمتر از زمانی است که شما قصد دارید از طبقه دهم یک ساختمان به طبقه دهم ساختمانی دیگر اثاث کشی نمایید. وجود پله‌های زیاد و راه‌پله‌های باریک روی هزینه‌هایتان بسیار مؤثر است

 

وسايل سنگين و افزايش تعرفه باربري اثاث منزل از تهران به شهرستان و داخل شهري

 

 

حمل برخي از بارها بسيار سخت مي باشد و دليل امر نيز ابعاد نامناسب و يا وزن بالا مي باشد . مانند گاو صندوق ، يخچال سايد باي سايد و ميز غذاخوري بزرگ و . .. . . 

اينگونه بارها نيازمند هزينه جداگانه براي حمل بار و اثاث كشي به شهرستان مي باشد .

 

 

باربری تهران به کرمان بصورت تخصصی

 

 

کرمان یکی از شهر هایی که بصورت تخصصی تحت پوشش خدمات آنی بار است ، کرمان  میباشد . کرمان  به عنوان یکی از مهمترین شهر های کشور میباشد که همه روزه حجم زیادی از انواع بار و کالا و محموله های مختلف به این شهر ارسال می شود .

 

 

 

باربری تهران به کرمان  را می توانید از طریق تماس با آنی بار بصورت همه روزه استعلام و خدمات مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید .

 

 

 

آنی بار برای حمل بار به کرمان  همه روزه انواع خودروهای باربری را در اختیارتان قرار میدهد . کامیون ، تریلی ، خاور و نیسان وانت برای حمل و نقل محموله های با تناژ و ابعاد متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند .

 

 

 

نرخ کرایه های باربری برای کرمان بصورت روزانه به شما عزیزان اعلام خواهد شد و میزان اعتبار آن حدود 24 ساعت است.

 

 

 

دلیل این امر نیز نوسانات نرخ کرایه است که در ابتدای مقاله به آن پرداخته شد .

 

 

 

باربری تهران به زاهدان با کمترین هزینه

 

 

یکی دیگر از شهرهایی که انی بار بصورت تخصصی و همه روزه خدمات باربری را برای آن در نظر گرفته است ، زاهدان ( مرکز استان سیستان و بلوچستان ) می باشد .

 

 

 

این شهرستان نقطه قوت استان سیستان است که روزانه حجم زیادی از بار و کالاهای مختلف و تجاری خصوصا مواد غذایی به این شهرستان ارسال میشود که آنی بار سهم بسیار بزرگی در این خدمات دارد .

 

 

 

باربری تهران به زاهدان توسط آنی بار بصورت روزانه با انواع کامیون و تریلی و خودروهای باربری سبک تر در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد که امکان انتقال انواع بار و کالا را برای شما فراهم می نماید .

 

 

 

حمل و نقل بار به زاهدان نیز بصورت کامل تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه میباشد و تا 50 میلون تومان نیز بیمه رایگان به ان تعلق خواهد گرفت.

 

 

باربری تهران به رشت در اسرع وقت با بهترین خدمات

 

 

 

رشت نیز جزو یکی از شهر های مهم شمالی است که مجموعه آنی بار برای جابجایی محموله و بار به این شهرستان همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری را در نظر گرفته است.

 

 

 

حمل بار به رشت بصورت حرفه ای با انواع کامیون ، تریلی و خاور و نیسان انجام میشود و امکان انتقال محموله هایی مانند دستگاه ها صنعتی ، قطعات سنگین ، توربین و . . . . نیز بصورت همه روزه فراهم است.

 

 

 

برای ارسال بار و کالا به رشت یا سایر شهر های استان گیلان مانند انزلی و . .  ، می توانید در کمترین زمان ممکن با نازلترین نرخ کرایه خدماتی متمایز را از انی بار دریافت نمایید.

 

 

 

حمل و نقل حرفه ای آنی بار بهترین نرخ کرایه را با رانندگانی حرفه ای و متخصص در اختیار شما قرار میدهد تا خدمات روزانه را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

 

 

 

 

باربری از تهران به یزد با کمترین نرخ کرایه

 

 

برای استان یزد نیز آنی بار خدمات باربری با کمترین هزینه را در نظر گرفته است . امکان ارسال انواع بار و کالا بصورت دربستی برای یزد از همه نقاط کشور فراهم است و شما می توانید با نازلترین نرخ کرایه محموله های خود را تحت پوشش بهترین بیمه نامه به نقاط مختلف این استان ارسال کنید .

 

 

آنی بار برای حمل بار به یزد ، همه روزه انواع کامیون و تریلی و خاور را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید تا کالاهای خود را با خیال آسوده و با ارزانترین هزینه منتقل کنید .

 

 

 

برای باربری تهران به یزد ، مجموعه آنی بار بهترین بیمه نامه را در اختیارتان قرار میدهد و امنیت محموله شما بصورت کامل توسط بیمه ایران تامین خواهد شد .

 

 

 

ارسال بار به بوشهر بصورت همه روزه و حرفه ای

 

 

برای حمل بار به بوشهر  نیز انی بار خدماتی تخصصی و ارزان را در اختیار شما قرار میدهد . ارسال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی شما با کمترین هزینه برای بوشهر و تمام شهرستان های این استان جنوبی انجام میشود .

 

 

بیشترین خدمات باربری برای بوشهر با استفاده از تریلی ها انجام میشود اما آنی بار برای تامین نیار های باربری شما ، همه روزه انواع خودروهای باربری را دراختیارتان قرار میدهد تا امکان انتقال همه نوع بار و کالا فراهم باشد .

 

 

باربری به بوشهر از تهران و همه شهر های کشور انجام میشود و بدون محدودیت می توانید سفارش خدمات مورد نیاز خود را از طریق تماس با کارشناسان ما و یا ثبت سفارش از طریق وبسایت آنی بار انجام دهید .

 

مشاوره و استعلام کرایه باربری شهرستانها

 

 

برای انتقال محموله ها ، نرخ کرایه برای صاحبین بار بسیار مهم است . متاسفانه در شرایط کنونی و افزایش روزانه نرخ ها ، کرایه ها نیز بصورت روزانه افزایش دارند و اعلام نرخ کرایه دقیق به روز بارگیری موکول میشود .

 

 

عوامل زیادی در تعیین هزینه های حمل و نقل بار به شهرستان ها موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس آنها مشخص میشود . عوامل موثر در کرایه عبارتند از :

 

 

شرایط و وضعیت آب و هوایی افزایش هزینه های رانندگان ( لوازم یدکی و سوخت ) شرایط سیاسی و ......

 

 

تمامی این شرایط در هزینه های حمل و نقل بار و کالا برای شهرهای مختلف کشور موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس همین موارد مشخص میشود . شما عزیزان برای ارسال بار به شهرستانها می توانید بصورت تلفنی با کارشناسان مجموعه آنی بار از طریق شماره تلفن پنج رقمی  57669-021  در تماس باشید و ارزانترین نرخ کرایه کرایه برای نقاط مختلف کشور را بصورت روزانه استعلام کنید.

 

 

علاوه بر این می توانید از طریق وبسایت آنی بار بروزترین نرخ کرایه و اطلاعات کافی در خصوص خدمات باربری شهرستان آنی بار را کسب نمایید.

 

https://anibar.net

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باربری خدمات باربری اسباب کشی کمترین زمان ممکن اختیارتان قرار خودروهای باربری باربری تهران شهرستان ها انجام میشود خدمات باربری بصورت روزانه حمل و نقل بار آنی بار قرار میگیرد آنی بار بار و کالا حمل بار محموله ها نرخ کرایه ارسال بار بیمه نامه برای حمل تحت پوشش حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد گفت: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین با افزایش ۵٠ درصدی به هفت هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی شهرداری مهاباد، سید نصیرمحمودی در جلسه ستاد تنظیم بازار مهاباد اظهار کرد: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین با افزایش ۵٠ درصدی به هفت هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: نرخ تاکسی‌های تلفنی مسیرهای داخل شهر نیز از ١٢ هزار و ۵٠٠ تومان به ١٨ هزار تومان افزایش یافت.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد گفت: در خصوص مسیرهای تاکسی تلفنی استثناهایی هم وجود دارد که بنا بر مصوبات حمل و نقل عمومی از مجتمع روناس دو و آپارتمان‌های صنعت و معدن به سمت خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا، پشت تپ و سیدآباد و بر عکس کرایه‌ها به ٢٣ هزار تومان افزایش یافته است.

محمودی بیان کرد: همچنین از مسیر خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا به مقصدهای پشت تپ، فجر، سیدآباد و برعکس و سایر مسیرها برابر بند الف (یعنی مسیرهای داخل شهری) همچنین از شهرک فجر، سیدآباد به مقصد پشت تپ و برعکس نیز کرایه تاکسی با نرخ ٢٣ هزار تومان مصوب شده است.

وی اظهار کرد: کرایه تاکسی مرکز ١٣٣ نیز به ٢٣ هزار تومان رسیده است و همچنین کرایه تاکسی به کلیه تالارهای سطح شهر ٣٠ هزار تومان خواهد بود.

محمودی در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی باس‌های داخل محدوده شهری نیز یادآور شد: کرایه این وسایل نیز به هزار تومان افزایش یافته و اتوبوس‌های خانقاه و یوسفکند پنج تومان و اتوبوس دریاس و اگریقاش هم هشت هزار تومان شده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اضافه کرد: مرکز آنلاین ١٨٣٠ به به ازای هر دقیقه توقف ٩٠٠ تومان کرایه دریافت خواهد کرد، اما رانندگان این مرکز باید توجه داشته باشند تنها در صورت ارائه خدمات به صورت سیستمی مجاز به دریافت کرایه فوق هستند.

کد خبر 749465

دیگر خبرها

  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟