Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:10:20 GMT

مجیدی: اگر آفساید باشد،مربیگری را کنار می‌گذارم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۸۱۷۳

تیم داوری در دقیقه 15 مهمترین تصمیم بازی را گرفت و اعلام آفساید حسین زاده باعث اعتراض شدید فرهاد مجیدی شد.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین تصمیم مهم تیم داوری شهرآورد 97 در دقیقه پانزدهم باعث اعتراض شدید کادرفنی استقلال و در رأس آنها فرهاد مجیدی شد جایی که کمک داور مسابقه با بالا بردن پرچم خود، یک موقعیت را از آبی ها گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 15 رضا آذری از زمین خودی با پاسی بلند و دیدنی از پشت مدافعین، امیرحسین حسین زاده را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن تند و تیز و سرعتی با عبور از خط دفاعی، درون محوطه جریمه توسط مدافعین پرسپولیس سرنگون شد ولی پیش از آن، بازی متوقف شده بود.

علیرضا ایلدروم کمک داور مسابقه در این لحظه با بالا بردن پرچم خود آفساید امیرحسین حسین زاده را اعلام کرد که این مسئله با اعتراض شدید فرهاد مجیدی همراه شد. سرمربی استقلال با فریاد و رو به داور چهارم اعلام کرد که کنار خط بوده و صحنه را دیده که آفساید نبوده است.

 

 

 

 

 

مجیدی رو به محمد راهی داور چهارم مسابقه کرد و گفت: «اگر این صحنه آفساید باشد من مربیگری را کنار می‌گذارم». اعتراضی که با تذکر شدید داور چهارم نیز همراه شد و او اعلام کرد که سرمربی آبی ها باید به روی نیمکت تیمش بازگردد.  

 

این بازی تا دقیقه 35 با تساوی بدون گل در جریان است.

 

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، الهلال موفق شد در استادیوم الجوهرة، با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود الاتحاد عبور کرده و راهی بازی پایانی شود.

در این مسابقه، ابتدا عبدالرزاق حمدالله موفق شد با استفاده از اشتباه کولیبالی، دروازه الهلال را باز کند اما به دلیل اینکه در لحظه ارسال پاس اول، مهاجم مراکشی الاتحاد در آفساید بود، این گل مردود اعلام شد.

ویدئو: 331530

در ادامه این الهلال بود که در دقیقه 25 به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ، مالکوم توپ را به درون محوطه جریمه ارسال کرد که توپ نصیب مایکل دلگادو شد و این بازیکن پس از یک سر توپ دیدنی، سنگربان حریف را فریب داد و با یک ضربه بغل پای، دروازه را باز کرد.

الهلال توسط مالکوم به گل دوم رسید اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد که چند ثانیه قبل از گل، یاسر الشهرانی در موقعیت آفساید بوده و این گل رد شد. در دقیقه 42 بود که ساویچ در مرکز زمین با یک خطای خشن به روی پای احمد الغامدی، با کارت قرمز داور مسابقه اخراج شد.

الاتحاد بالاخره در دقیقه 67 به گل رسید. ارسال احمد الغامدی با ضربه دیدنی عبدالرزاق حمدالله وارد دروازه شد که کمک داور ابتدا این گل را به دلیل آفساید رد کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد که این گل صحیح بوده تا بازی یک بر یک مساوی شود.

تیم میزبان در دقیقه 71 یک گل مردود دیگر نیز به ثمر رساند. الغامدی از سمت راست به حرکت درآمد که ارسال او با قطع توپ نوس همراه بود و پس از اینکه توپ ارتفاع گرفت و از یاسین بونو رد شد، مقابل دروازه خالی به حمدالله رسید و او نیز گل دوم را به ثمر رساند که به دلیل حضور الغامدی در آفساید، این گل رد شد.

در شرایطی که انتظار می رفت الاتحاد از شرایط میزبانی و یک یار بیشتر استفاده کند، اما این اتفاق رخ نداد و الهلال 10 نفره روی حرکت دیدنی مالکوم از چپ به گل دوم رسید. پاس این بازیکن برزیلی در دقیقه 81 به سعود عبدالحمید رسید و او نیز با یک ضربه بغل پای دیدنی، نتیجه بازی را دو بر یک کرد.

بدین ترتیب الهلال موفق شد با کسب پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد راهی مسابقه فینال شود و حالا این تیم در انتظار بازی امشب النصر و الخلیج است تا تکلیف دومین تیم فینالیست مشخص شود.

دیگر خبرها

  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!