Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:07:05 GMT

یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد شد + سوابق

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۸۲۰۹

یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد شد + سوابق

گروه استان‌ها - در حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یاسر پیرعلی به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی "یاسر پیرعلی" را به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب کرد.

همچنین وی در نامه‌ای جداگانه از زحمات "سعید کریمی دهکردی" رئیس سابق دانشگاه شهرکرد قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است سعید کریمی دهکردی پیش از این از 28 اسفندماه سال 1396 به مدت حدود 4 سال ریاست دانشگاه شهرکرد را برعهده داشت.

یاسر پیرعلی، سرپرست جدید دانشگاه شهرکرد، دانش‌آموخته رشته دامپزشکی و عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد با مرتبه استادی است. وی دکترای خود در این رشته و دکترای حرفه‌ای این رشته را از دانشگاه تهران اخذ کرده و یک دوره تحقیقاتی نیز در آلمان گذرانده است.

از تالیفات کتابی پیرعلی می‌توان به کتاب‌های بیماری های مشترک انگلی انسان و دام، Parasitology ، بند پایان و بیماری‌های ناشی از آن‌ها، کنترل زیستی انگل‌ها و در کوچه سار آسمان اشاره کرد.

ریاست بنیاد نخبگان استان، مدیر  تحقیق هیات مرکزی جذب اعضای علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان،  مدیرکل دانشجویی دانشگاه شهرکرد، رئیس پژوهشکده بیماری­‌های مشترک انسان و دام دانشگاه شهرکرد، معاون مدیرکل فرهنگی دانشگاه شهرکرد و مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی از جمله سوابق اجرایی پیرعلی است.

عضو هیئت اجرائی جذب دانشگاه شهرکرد، رئیس اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهرکرد، مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی، دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان و پژوهشگر مرکز تحقیقات منابع طبیعی و امور دام استان، از دیگر سوابق اجرایی سرپرست جدید دانشگاه شهرکرد است.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی منصوب شد + سوابقمعاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت منصوب شدسرپرست اداره کل حراست استانداری مرکزی منصوب شد + سوابق

استاد بسیجی نمونه کشور، استاد نمونه دانشگاه، پژوهشگر برتر استان، جوان نمونه استان و همچنین ثبت 5 اختراع در زمینه گیاهان از جمله دیگر سوابق  پیرعلی است.

انتهای پیام/7540/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد