Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، از هفته هشتم لیگ برتر دیدار، گل‌گهر ۴ بر ۲ سپاهان صدرنشین را شکست داد.

گل‌گهر با این برد خانگی با سپاهان صدرنشین هم امتیاز شد و خودش را به رتبه دوم جدول رساند. شاگردان محرم نویدکیا نیز به خاطر بردهای بیشتر با ۱۶ امتیاز روی پله اول باقی ماندند.

گل‌ها: آرمین سهرابیان(۳)، مهدی تیکدری(۴۰ و ۵۵) و سعید صادقی(۸۹) برای گل‌گهر / دانیال اسماعیلی‌فر(۵۸ و ۴+۹۰) برای سپاهان

*در دقیقه۳۰ این مسابقه دانیال اسماعیلی فر در محوطه جریمه گل گهر با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد اما در ادامه ضربه شهریار مغانلو در دقیقه۳۳ را محسن فروزان مهار کرد تا بازی به تساوی کشیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی همزمان دو تیم هوادار و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هوادار با این مساوی، ۵ امتیازی شد و در رده پانزدهم باقی ماند. نفت مسجدسلیمان نیز با ۶ امتیاز تیم چهاردهم جدول است.

کد خبر 641111 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه از هفته سی‌اُم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های آریو اسلامشهر و دریا بابل از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر به قضاوت حسین زمانی مقابل هم قرار گرفتند.

محمد فرامرزی، مهدی اسلامی، حبیب افرا، حسین نظیری، محمد محمدزاده، عرفان ملاپور، وحید نعمتی، عباس عامری، ایمان غلامی، نوید کومار و امیرسام نصیری 11 بازیکن آغاز کننده بازی برای آریو اسلامشهر مقابل دریا بابل بودند.

داوود سیدعباسی هم در ابتدای بازی از ابوالفضل هاشمی، علی خانلرزاده، امید منصوری، محمد قاسمی‌نژاد، سینا زامهران، میلاد جهانی، مهدی مومنی، رضا علیاری، سیدجلال عبدی، ابوالفضل آذرنوشان و امیرمحمد لطف‌پور در ترکیب دریای کاسپین بابل استفاده کرده است.

شاگردان وحید بیاتلو که طی سه هفته گذشته لیگ دسته اول شکستی نداشتند و یک پیروزی و دو تساوی به دست آورده بودند، در مسابقه امروز مقابل دریا بابل هم به روند بدون باخت خود ادامه دادند و یک امتیاز کسب کردند.

دریا کاسپین بابل هم که در سه دیدار اخیرش 4 امتیاز به دست آورده و به شرایط خوبی رسیده بود، در بازی امروز به تساوی بدون گل مقابل آریو اسلامشهر رضایت داد تا امیدوار به بقا بماند.

شاگردان بیاتلو با تساوی بدون گل در این دیدار خانگی 42 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول لیگ دسته اول ماندند و دریا بابل هم با 24 امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد و دو پله بالاتر از منطقه خطر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز
  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی