Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی روز شنبه در حاشیه آیین تجلیل از این بانوی نیک‌اندیش با حضور معاون سیاسی فرماندار میاندوآب، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زمین به مساحت ۱۰۰ مترمربع در روستای "ولی‌آباد" به مناسبت روز جهانی معلولان به این زوج معلول‌ اهدا شده است.

وی افزود: با مساعدت و مشارکت خیران و همچنین اداره بهزیستی میاندوآب در این زمین برای این زوج معلول مسکن احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بی‌نظیر خیران میاندوآبی طی سال‌جاری به مددجویان این اداره در حوزه‌های مختلف گفت: امسال میاندوآبی‌ها در مجموع ۲۷ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال به این اداره کمک کرده اند.

رییس اداره بهزیستی میاندوآب افزود: از این مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال‌ به صورت نقدی و ۱۵ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال‌ به صورت غیرنقدی است.

کریمی با بیان اینکه "بهزیستی امین مردم و خادم نیازمندان" است، اضافه کرد: همچنین از این مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال‌ به بهزیستی و ۲۱ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال‌ به مراکز و موسسات خیریه تحت پوشش این نهاد کمک کرده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۵۰ خانوار تحت پوشش این نهاد فاقد مسکن هستند که در این راستا نیازمند مساعدت و مشارکت خیران نوعدوست هستیم.

به گزارش ایرنا، پنج هزار خانواده با جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی میاندوآب هستند که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ خانوار دارای عضو معلول هستند.

برچسب‌ها زمین روز جهانی معلولان مشارکت های مردمی میاندوآب موسسات نیکوکاری سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زمین روز جهانی معلولان مشارکت های مردمی زمین روز جهانی معلولان مشارکت های مردمی میاندوآب موسسات نیکوکاری سازمان بهزیستی کشور معلولان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش ۷۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال معادل ارزش ریالی سیگار‌ها از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران نیروی انتظامی شهرستان چهاربرج محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند