Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:56:20 GMT

قهرمانی شیما صفایی در تنیس روی میز دختران کشور 

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۸۵۲۸

قهرمانی شیما صفایی در تنیس روی میز دختران کشور 

ایسنا/همدان شیما صفایی، نابغه تنیس روی میز استان همدان قهرمان تور جوانان دختر شد.

به گزارش ایسنا، دور اول پیکارهای تور ایرانی جوانان دختر کشور به مناسبت یادواره "شهیده ساره اکبری" که از ۱۱ آذر ماه به مدت دو روز به میزبانی استان مازندران و در شهرستان رامسر در جریان بود با قهرمانی شیما صفایی از استان همدان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات ۶۴ ورزشکار به صورت دوره‌ای و حذفی در سالن ورزشی "مرحوم آرمند" با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

پس از انجام ۱۱۰ بازی در فینال مسابقات، شیما صفایی از همدان در مصاف با کیمیا رستمی از تهران توانست با شکست ۴ بر ۲ نماینده استان تهران قهرمان رقابت‌های تور ایرانی جوانان دختر شود.

الینا رحیمی از آذربایجان غربی و صبا سراجی از استان مرکزی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

کوثر حسن زاده از استان مازندران، کیانا قصری از استان تهران، نیلیا نقیبی از استان تهران و فاطمه سادات کیایی از استان البرز به ترتیب مقام‌های پنجم تا هشتم مسابقات را از آن خود کردند.

شایان ذکر است شیما صفایی، پینگ‌پنگ باز پر افتخار کشور و استان همدان سابقه قهرمانی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور را نیز دارا است و مقام‌های ارزنده جهانی همانند نفر دوم دوبل پروتور جهانی پرتغال را کسب کرده است و از بانوان ورزشکار سرشناس در استان و کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنيس تنیس روی میز استانی ورزشی شیما صفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری