Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازیهای پاراآسیایی جوانان و در چهارمین روز از این بازیها، کاروان ایران با کسب ۹ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۵ برنز در جدول توزیع مدال های چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان، در جایگاه نخست قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از رقابت های پاراآسیایی جوانان که در بحرین در حال برگزاری است، کاروان ایران با کسب ۹ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۵ برنز  و با ۲۹ مدال در جایگاه نخست قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابتهای امروز بازیهای پاراآسیایی جوانان و در رشته شنا،  نمایندگان ایران موفق به کسب یک مدال طلا، سه نقره و پنج برنز شدند.

در دوومیدانی و در دو ۴۰۰ متر آزاد رده سنی نوجوانان، علی حسن زاده با زمان ۶:۱۶.۵۳ دقیقه و کسب ۱۵۳ امتیاز نایب قهرمان شد و امیرمحمد فرخنده زاد با زمان ۵:۵۳.۹۲ دقیقه و ۴۳ امتیاز به مدال برنز دست یافت. 

محمدرضا ریحانی دیگر نماینده ایران با زمان ۶:۲۰.۲۳ دقیقه چهارم شد و سید علی موسوی با زمان ۶:۴۴.۱۴ دقیقه به مقام ششم رسید.

در ۴۰۰ متر آزاد رده سنی جوانان؛ محمدمهدی محمدزاده با زمان ۶:۵۹.۷۸ دقیقه در جایگاه سوم ایستاد.

در ۱۰۰ متر قورباغه رده سنی نوجوانان؛ ابوالفضل ظریف با ثبت زمان ۱:۲۹.۶۶ و با کسب ۳۸۷ امتیاز به مدال برنز رسید.در همین رقابت علی مطلبی با زمان ۱:۴۶.۲۵ دقیقه و کسب ۱۶۶ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

در ۱۰۰ متر قورباغه نوجوانان، محمدرضا ریحانی با زمان ۱:۴۲.۴۳ دقیقه و با ۱۲۰ امتیاز به مدال نقره رسید، سید محمدعلی موسوی با زمان ۱:۴۲.۷۶ دقیقه و کسب ۱۱۶ امتیاز به مدال برنز رسید و علی حسن زاده با ۱:۵۷.۷۰ دقیقه و ۹۴ امتیاز چهارم شد.

در ۱۰۰ متر قورباغه جوانان، محمدمهدی محمدزاده با زمان ۱:۵۰.۹۴ دقیقه در جایگاه چهارم ایستاد.

در ۵۰ متر آزاد نوجوانان، محمدرضا ریحانی با زمان ۳۰.۵۷ ثانیه و ۳۶۱ امتیاز به مدال طلا رسید و علی حسن زاده با ۳۴.۸۹ ثانیه و  ۲۸۸ امتیاز نایب قهرمان شد و امیرمحمد فرخنده زاد با زمان ۳۳.۷ ثانیه و ۱۶۱ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در رقابت های تنیس روی نیز ملی پوشان ایران با حریفان خود روبرو شدند و امید ذوالفقاری به مدال برنز کلاس ۱۰ انفرادی دست پیدا کرد.

در بخش دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان نیز نتایج زیر بدست آمد:

- محمد حسین عبدالهی در  دو ۱۰۰ متر کلاس T۱۲ به مدال طلا رسید، ابوالفضل شریفی در دو ۱۰۰ متر کلاس T۱۳ به برنز دست یافت، نازنین قریشی در دو ۱۰۰ متر کلاس T۱۲ به مدال نقره دست یافت. مهرداد نجفی در دو ۱۰۰ مترکلاس  T۱۱ به مدال برنز رسید. 

در ادامه رقابت های پارابدمینتون نیز محمدرضا دارابی آخرین نماینده پارابدمینتون ایران در بخش پسران با شکست برابر حریفی از چین‌تایپه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در چهارمین روز از چهارمین دوره رقابت‌های پاراآسیایی بحرین، تیم پارابدمینتون ایران در بخش پسران یک نماینده داشت.

محمدرضا دارابی ملی‌پوش کشورمان در مرحله گروهی و در گروه B رقابت‌های انفردای کلاس SU۵ به مصاف نماینده چین‌تایپه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر و با امتیازهای ۲۱ بر ۶ و ۲۱ بر ۱۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

پیش از این مهدی موسویان که در کلاس SL۴ در گروه سه تیمی(تایلند، ایران و هند) قرار داشت و بعد از کسب دو باخت در گروه B رقابت‌های انفرادی گروه B و دو باخت در گروه A رقابت‌های دوبل، از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.
 
تیم ملی گلبال پسران ایران نیز امروز برابر تیم کره جنوبی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱۳ بر ۳ کره جنوبی را شکست دهد.

امروز شنبه در ادامه رقابتهای بوچیا نیز علیرضا صفری توانست در کلاس bc۴M در مصاف با حریفی از تایلند با نتیجه چهار بر یک پیروز شود و به مدال طلا دست پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین بازیهای پاراآسیایی جوانان پاراآسیایی جوانان امتیاز به مدال مدال برنز دو ۱۰۰ متر زمان ۶ زمان ۱ مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

ملی‌پوشان ایران در روز نخست انتخابی جام جهانی ووشو، به ۶ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران در پایان روز نخست، ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آوردند.

در بخش ساندای رقابت‌های امروز صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان و معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم مردان به مدال طلا رسیدند. در بخش تالو هم مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت، زهرا جلیلی (۲ مدال برنز) در فرم‌های چانگ‌چوان و گوئن‌شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌) نیز مسابقات تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده ایران با حریفان خود در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا هم محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد