Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - شهردار شهرکرد گفت: عدادی از نیروهای شهرداری در قالب شرکتی و حجمی مشغول به خدمت هستند که توانایی‌های خوبی دارند بنابراین می‌طلبد امنیت شغلی آن‌ها تامین و نیروها نسبت به کار دلگرم‌تر شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: نیروهای شهرداری با جدیت تمام و شبانه‌‌روزی به‌صورت ستادی و عملیاتی در حال خدمات‌رسانی هستند و تاثیر آن در سطح شهر مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد مورد غفلت مسئولان ارشد کشوری بوده است، افزود: ظرفیت این استان مورد غفلت واقع شده و امیدواریم دولت سیزدهم توجه بیشتری به استان و مرکز آن داشته باشد و همه مسئولان برای رسیدن دولت به اهدافش تلاش کنند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه نیروهای توانمندی در شهرداری مشغول به خدمت هستند، خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای شهرداری در قالب شرکتی و حجمی مشغول به خدمت هستند که توانایی‌های خوبی دارند بنابراین می‌طلبد امنیت شغلی آن‌ها تامین و نیروها نسبت به کار دلگرم‌تر شوند.

کمربندی 15 خرداد 25 سال است بلاتکلیف مانده است

جاپلقی با اشاره به پیگیری مستمر جهت رفع مشکلات شهری بیان کرد: کمربندی 15 خرداد که 25 سال است بلاتکلیف مانده است، پروژه‌های روگذر و زیرگذر، ورودی‌های شهر، طرح جامع شهری و طرح جامع ترافیک از‌جمله مواردی است که از زمان معارفه بنده پیگیری شده و رایزنی‌های لازم صورت پذیرفته است.

وی گفت: احداث پل طبیعت در تپه درازگوش و کوه منظریه، تبدیل تپه‌نورالشهدا به یک مرکز فرهنگی و ثبت تمام لحظات دفاع مقدس در این مکان و واگذاری منظریه به شهرداری از دیگر مواردی است که در حال پیگیری است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: ناحیه غرب، فناوران و صنایع حوضچه‌ای کارگر ازجمله اراضی هستند که مالکیت آن‌ها باید تعیین تکلیف شود چراکه مشکلات متعددی را برای مالکان ایجاد کرده است و آن‌ها را آزار می‌دهد.

جاپلقی گفت: تعیین تکلیف برج دوقلو، پاک‌سازی تمام معابر شهری به‌صورت مستمر و پیگیری بازارچه‌های میوه و تره‌بار در راستای تنظیم بازار از دیگر مواردی است که در حال پیگیری است.

وی با اشاره به سد معبر در سطح شهر بیان کرد: در راستای ساماندهی دستفروشان و رفع سدمعبر اخطاریه‌ها، مکاتبات و اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرفته است. خرید فلاکس آسفالت، خرید دستگاه بلوک‌زن و انعقاد قرارداد خرید 13 دستگاه اتوبوس نیز ازجمله کارهای انجام شده در این مدت زمان است.

ایجاد شهر الکترونیک مورد توجه شورای شهر شهرکرد است

محمدرضا بیاتی، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه‌محوری و محله‌محوری یکی از برنامه‌های شورای ششم است که در این راستا عدالت در توزیع امکانات و خدمات در مناطق مختلف و ایجاد شهر الکترونیک مورد توجه می‌باشد.مبلمان شهری، ورودی‌های شهر، فضای سبز، تقاطع‌های غیرهمسطح، کمربندی‌ها مورد توجه جدی مجموعه مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد عدم‌استفاده از تسهیلات وزارت کشور را یکی از مشکلات مرکز استان دانست و بیان کرد: تسهیلات کم‌بهره‌ای که برای درآمدزایی شهرداری می‌باشد در مرکز استان استفاده نشده است که انتظار داریم در راستای جذب این تسهیلات کمک شود.

بیاتی با اشاره به مشکلات اراضی ناحیه غرب ادامه داد: این راضی در چندین سال گذشته به مالکان واگذار شده است اما امروز زندگی مردم این ناحیه را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی گفت: مشکلاتی نیز در منظریه وجود دارد که می‌توان هزینه‌های باقی‌مانده را برآورد و این محله به شهرداری واگذار شود.اعتبارات بازآفرینی برای ناحیه غرب و جنوب شهر باید توسط راه و شهرسازی پیگیری و در این مناطق هزینه شود.

رئیس شورای شهرکرد: حفظ حقوق معلولان در بازنگری طرح جامع شهری رعایت می‌شودنماینده مردم شهرکرد در مجلس: انتصابات بر مبنای "شایسته‌سالاری و پویایی" اجرایی شودشهردار شهرکرد: مردم باید در جریان امور شهرداری باشند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در پایان با اشاره به مشکلات مالی شهرداری گفت: باید کمک شود تا مشکلات مالی شهرداری و پرداخت حقوق پرسنل رفع شود.

انتهای پیام/7540/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای شهرداری شهردار شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند