Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@03:41:54 GMT

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۸۸۷۶

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر برکنار شد

با حکم مدیرعامل بانک رفاه کارگران «یدالله مصدقی فرد» به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر منصوب شد

به گزارش فارس، امروز خبری از وزارت تعاون منتشر رسید که با حکم مدیرعامل بانک رفاه کارگران؛ «سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر» منصوب شد.

با حکم مدیرعامل بانک رفاه کارگران «یدالله مصدقی فرد» به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن حکم اسماعیل لله گانی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم، به عنوان «سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن بهره گیری از تمامی امکانات و استعداد‌های موجود با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور بانک در راستای اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای موفق و موید باشید.  
هفته قبل فیش حقوقی نجومی سه مدیر میانی پتروشیمی امیرکبیر در فضای مجازی منتشر شد که برخی مقامات وزارت کار آن را مجموع دریافتی یک ماه خاص دانست و در عین حال گفت: خلاء قانونی باعث پدیده فیش حقوقی در مدیران میانی شرکت‌ها شده، چون ماده ۸۴ قانون الحاق برخی مواد به مقررات مالی دولت فقط برای مدیر عامل و هیات مدیره یا هیات عامل شرکت‌ها سقف تا ۳۳ میلیون تومان گذاشته و برای سایر سطوح مسکوت است. در نتیجه حقوق مدیران میانی از مدیر عامل هم بیشتر شده و باعث اختلال در مدیریت شرکت‌ها شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مدیرعامل پتروشیمی عزل مقام سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟