Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی در شورای راهبری مؤسسات آموزشی و پژوهشی استان که روز شنبه در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، افزود: خرسندم از اینکه روزهای ابتدایی مسئولیتم در استان را در جمع رؤسای دانشگاه‌های استان هستم.

وی ادامه داد: این نشست نوید بخش آغاز همکاری‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف توسعه‌ای البرز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که تمامی پروژه‌های استان باید پیوست و پشتوانه علمی در بخش‌های مختلف داشته باشد.

وی افزود: ضرورت دارد کارگروهی برای پیگیری مصوبات این شورا تشکیل شود تا شاهد خروجی عملیاتی از این بحث و تبادل نظرها داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: البرز در حوزه‌های علمی و فناورانه دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است که باید در مسیر توسعه استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: درصدد هستم از اعضای این شورا، مشاور علمی و فناوری بعنوان رابطی آگاه به مسائل دانشگاه‌های استان برای ارتباط مستمر داشته باشم.

عبداللهی گفت: اکنون سندی با عنوان آمایش سرزمین تهیه و تدوین شده که ماهیت آن در جلسات مختلف از سوی صاحب نظران مورد بحث است از این رو پیشنهاد دادم که این سند یک بار برای همیشه مورد بازنگری قرار گیرد که در این رابطه هیأت‌های علمی دانشگاه‌های استان نقش مؤثری خواهند داشت.

وی افزود: البرز، استانی با مفاخر نامی و آثار تاریخی و فرهنگی غنی است ولی از هویت لازم برخوردار نیست چراکه توجه ویژه ای به این امر نشده بنابراین از دانشگاه‌های استان انتظار می‌رود در این حوزه طرح و برنامه ارائه دهند.

استاندار البرز با اشاره به معضل بزرگ استان در خصوص حاشیه نشینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی، گفت: از گروه‌های علمی استان انتظار می‌رود که پایان نامه‌های خود را با هدف ارائه راهکاری برای حل این مسئله ارائه دهند.

وی افزود: از سوی دیگر البرز با تنوع اقوام و گروه‌های مختلف اجتماعی به همبستگی و همگرایی بیشتر نیاز دارد تا از آسیب‌های اجتماعی و … در امان بماند، از این رو فعالان علمی و پژوهشی استان می‌توانند در این رابطه راهکار بدهند.

عبداللهی گفت: دانشگاه‌ها باید در راستای ارتقا سطح علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان خود توجه ویژه ای داشته باشند و در راستای بسترسازی برای مانایی نخبگان در کشور طرح و برنامه ارائه دهند.

کد خبر 5367558

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز مجتبی عبداللهی دانشگاه خوارزمی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها معلولان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایلام تبریز بارش باران دانشگاه های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان

این همایش از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

مبانی و مفاهیم بنیادی، منابع حکمرانی متعالی و موضوعات اقتصاد، سیاست، مسئله زن، فرهنگ و رسانه، حقوق دادرسی، تحکیم خانواده، علم و فناوری در حکمرانی متعالی، از جمله محور‌های این همایش علمی یک روزه است.

۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که امروز ۱۱ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان