Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:35:15 GMT

مرادی: بر می‌گردم و حقم را می گیرم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۸۹۳۳

مرادی: بر می‌گردم و حقم را می گیرم

بابک مرادی روز شنبه پس از تساوی اسقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: متاسفانه برخی مشکلات باعث شد از تیم دور شوم اما به زودی بر می گردم.

وی ادامه داد: هدف ما موفقیت استقلال است و مطمئن باشید رفته رفته به هدف خود خواهیم رسید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می شود دلیل دلخوری مجیدی از وی، عدم تمایلش برای بازی در پست جدید است، گفت: اتفاقاتی در تمرین رخ داد و من به تصمیم سرمربی احترام می گذارم ولی دوست ندارم به من بی احترامی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در نود و هفتمین شهرآورد پایتخت عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته و در نهایت، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس بابک مرادی ورزشگاه آزادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بابک مرادی ورزشگاه آزادی باشگاه پرسپولیس بابک مرادی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!