Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@10:59:10 GMT

واکنش یحیی گل‌محمدی به تساوی مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۹۱۳۰

گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اول اینکه بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی می‌کنم، چون بیمار شدم و چند روزی زیر سرم بودم. ما مربی‌مان را به نشست خبری فرستادیم که چند خبرگزاری نشست خبری را تحریم کردند. کار آنها ناپسند بود که به باشگاه پرسپولیس بی‌احترامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که می‌شد و امکانش هست، به نشست‌های خبری احترام گذاشتم و همیشه در نشست‌ها حضور داشتم. یک مورد اینطور اتفاق افتاد که فکر می‌کنم کار رسانه‌ها پسندیده نبود.

وی سپس با اشاره به روند بازی گفت: بازی جانداری بود و بیشتر جریان بازی را در اختیار داشتیم. موقعیت‌های خوبی برای زدن گل داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به خصوص در نیمه دوم که خیلی خوب شروع کردیم و هر زمان توانستیم، به بازی سرعت دادیم، پاسکاری کردیم و موقعیت‌های خوبی به وجود آمد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: در دو سه صحنه، داور جریان بازی را به سمت حریف تغییر داد. در صحنه‌ای که باید بابت خطا روی امید عالیشاه به روزبه چشمی کارت زرد می‌داد، خطایی نگرفت و به من و امید عالیشاه کارت زرد داد. جریان بازی با همان صحنه عوض شد، چون در اوج فشار حملات‌مان بودیم، اما دو سه تصمیم داور، جریان بازی را عوض کرد. بازی سختی برای قضاوت کردن بود و تیم داوری خوبی داشتیم، اما در این دو سه صحنه، فشاری را که باید روی حملات روی حریف می‌گذاشتیم، از ما گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی شهرآورد تهران یحیی گل محمدی پرسپولیس دربی آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی شهرآورد تهران جریان بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!

به گزارش "ورزش سه" عیسی آل‌کثیر که حدود چهار ماه قبل از سپاهان جدا شد و به پرسپولیس برگشت در شروع مسابقه سراغ نیمکت سپاهان رفت و با همه بازیکنان خوش و بش کرد که مشخص بود با نیما میرزازاد رابطه بسیار خوبی دارد.

آل‌کثیر در مصاف دشوار و حساس مقابل سپاهان و در روزی که خط دفاعی میهمان بدون اشتباه کار می‌کرد غیر از یک صحنه هیچ شانسی برای گلزنی نداشت. در آن صحنه سانتر عبدالکریم حسن با ضربه سر عیسی همراه شد که توپ با اختلاف از مقابل درواز سپاهان عبور کرد.

آل‌کثیر در نیمه دوم همچنین یک خطای هند بچگنه مرتکب شد و بعد از ارسال کرنر دست خود را بالا آورد و آبشار زد و جالب اینکه می‌خواست داور را متقاعد کند اخطار نباید بگیرد، اما با همین حرکت عجیب تنها اخطاری تیمش شد.

عیسی دقایقی بعد در محوطه جریمه حریف با هادی محمدی برخورد داشت و روی زمین افتاد که در صحبت با بیژن حیدری، داور مسابقه، با قسم و آیه اصرار داشت که روی او خطا صورت گرفته و داور باید پنالتی اعلام کند که صحنه مشکوکی هم بود و شاید اگر داور کمک داور ویدیویی داشت، می توانست از تصاویر زوایه‌های مختلف کمک بگیرد.

جالب اینکه هادی دزفولی، داور قدیمی و خوشنام فوتبال ایران، گفته ادر این صحنه حیدری اشتباه کرده و باید برای پرسپولیس پنالتی می‌گرفت.

با این وجود عیسی که این بار تعویض نشد و تا سوت پایان در زمین ماند، بعد از گلزنی در سه بازی متوالی پرسپولیس ناکام ماند تا نوار گلزنی‌هایش پاره شود اما همچنان مهاجم نوک اصلی تیم اوسمار در بازی‌های آینده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس