Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان استقلال از اشتباهات داوری علیه تیمش به شدت انتقاد کرد و گفت که خطای فرشاد فرجی روی ژستد را از سمت دیگر زمین تشخیص داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین حسینی پس از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در دربی 97 اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و شاید بازی محتاطانه دو تیم باعث شد نتوانند مانند همیشه حمله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه باز هم پنالتی ما را نگرفتند و من از آن سوی زمین فهمیدم پنالتی شد. نمی‌دانم داور و کمک داور چگونه چنین تشخیصی ندادند.

وی با اشاره به اشتباهات داوری علیه آبی‌ها در هفته‌های گذشته تصریح کرد: گل سالم مطهری مقابل فجر را مردود کردند. مقابل صنعت نفت و پرسپولیس هم پنالتی ما اعلام نشد. در صورت کسب این امتیازات، الان با 20 امتیاز در صدر جدول بودیم و یک تیم با همین تک امتیازها قهرمان می‌شود. نمی‌دانم چه شد تا سه هفته نتیجه گرفتیم، مشکلات داوری علیه ما آغاز شد. خسته شدیم از بس اعتراض کردیم.

مجیدی: چه کسی باید برای اشتباهات داوری از استقلال عذرخواهی کند؟

دروازه‌بان استقلال در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری که گفت استقلال بابت این کلین‌شیت به او مدیون است، گفت: نمی‌توان گفت تیم مدیون من بود. کلین‌شیت حاصل کار تیمی است و از مدافعان تشکر می‌کنم که کمک کردند دروازه استقلال بسته بماند. نکته مهم‌تر این بود که می‌توانستیم ببریم و پیروز نشدیم.

حسینی درباره وضعیت خودش پس از سه هفته نیمکت‌نشینی بیان کرد: امسال شرایط بسیار خوبی دارم و مجیدی پس از دیدار با فجر سپاسی تصمیم گرفت بازی نکنم. در این مدت هم تمرین می‌کردم و مشکل خاصی نبود. آرزوی من از روی سکو و نیمکت یا در زمین، موفقیت استقلال است و امیدوارم به تیم کمک کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دربی پایتخت استقلال سید حسین حسینی دربی پایتخت استقلال سید حسین حسینی داوری علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ادعای ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث