Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:20:14 GMT

تیم جوانان آوای میناب حدید از نفت اهواز شکست خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۹۵۵۴

تیم جوانان آوای میناب حدید از نفت اهواز شکست خورد

به گزارش شنبه شب ایرنا، در نیمه نخست تیم های آوای میناب حدید و نفت اهواز بازی نزدیک و پایاپای به نمایش گذاشتند و تلاش بازیکنان هر ۲ تیم در نیمه نخست گلی دربر نداشت.
 با شروع نیمه دوم تیم مهمان با به دست گرفتن نبض بازی حمله های خود را روی دروازه  میناب شدت داد و روی یکی از حمله های خود به گل رسید. 
در ادامه باز هم این تیم نفت اهواز بود که برای بار دوم دروازه میزبان را فتح کرد و این نتیجه تا پایان بازی پا برجا ماند تا آوای حدید میناب در روزی که با جوانان شایسته خود مستحق حداقل یک تساوی بود بازی را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 زننده گل های تیم نفت اهواز احمد آغاجری و مصطفی خواجویان بودند.
 

برچسب‌ها فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال نفت اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند