Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت : امروز قانون اساسی به عنوان عالی‌ترین سند حقوقی کشور و منشور ملی ما تنظیم کننده همه روابط در کشور است.

او با بیان اینکه این روز در نهاد مقدس بسیج به عنوان روز بسیج حقوق دانان نامگذاری شده است گفت : سازمان بسیج حقوق دانان مجموعه‌ای پویا و فراگیر متشکل از حقوق دانان معتقد به انقلاب اسلامی که در سه عرصه جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد به خدمتگزاری به مردم می‌پردازند و در سطح استان کرمانشاه با ۱۴ کانون در تمامی شهرستان‌ها نقش آفرینی موثری در جهت گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی مردم عزیزمان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی پور ضمن ارائه گزارشی از خدمات سازمان بسیج حقوقدانان افزود: طرح آموزش همگانی حقوق، تولید ۳۴۲۵ دقیقه برنامه رادیویی مدار قانون با همکاری صدا و سیما، راه اندازی استودیو آموزش حقوقی با همکاری قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور، رزمایش‌های کمک مومنانه، توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی و ۹۰۰۰ جلد کتاب، آزادسازی ۹۴۳ نفر از زندانیان معسر با همکاری دستگاه قضایی، برگزاری یادواره‌های شهدای حقوقدان، انتشار زندگی نامه شهدای حقوقدان، تشکیل مجمع خیرین حقوقدان، اردو‌های جهادی حقوقی، تعامل با ادارات و نهاد‌ها و به ویژه شورای قضایی استان را از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اعلام کرد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با بیان اینکه پویش نذر رهایی در استان ایجاد شده، از مردم شهید پرور استان خواست تا با مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه آزادسازی زندانیان سازمان بسیج حقوق دانان را یاری کنند.

او با بیان اینکه حقوق دان بسیجی شهید "سلیم قنبری" از شهدای حقوقدان استان کرمانشاه به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق دانان معرفی شده است افزود: امسال استان کرمانشاه میزبان اجلاسیه شهدای حقوقدان غرب کشور خواهد بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی قانون اساسی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه شهدای حقوقدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد