Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@05:32:00 GMT

نفت آبادان شرایط سختی دارد/ رسانه ها کمک کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۹۸۱۵

نفت آبادان شرایط سختی دارد/ رسانه ها کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیکان تهران اظهار کرد: تیم پیکان در ساختار دفاعی نسبت به دیگر تیم‌ها سرسخت‌تر بودند.

وی افزود: در یکی بازی برابر بودیم ولی موقعیت تک به تک نبود ولی تیم پیکان در نیمه اول نسبت به ما بهتر بودند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در ۱۵ دقیقه آخر به فرم ایده‌آل برگشتیم و در دقیقه ۹۰ و ۹۳ به موقعیت‌های خودمان برگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان گفت: تیم پیکان تهران منسجم بود و نسبت به سال‌های قبل اکنون بهترین سال‌ها را می‌گذارند.

وی گفت: شانس زمانی در خانه را می‌زند که زحمت کشیده باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه همه تیم‌های لیگ خوب و منسجم هستند، اضافه کرد: نفت آبادان یک عادتی دارد نهادینه می‌شود که چند ماه اول اعتبار نیست.

منصوریان تاکید کرد: فوتبال مانند زنجیرهای مختلف به هم وصل می‌شود ولی بازیکنان ما منابع درآمدی دیگری ندارند و اکنون به تیم دارد سخت می‌گذرد؛ لذا خواهش می‌کنم به همه رده‌های صنعت نفت کمک کنید.

وی اظهار کرد: در بازی با استقلال ۲۸ پاس اشتباه داشتیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ضریب اشتباه تیم کاهش پیدا کند. اگر ضریب را به ۸ تا ۱۰ برسانیم یعنی در خلق موقعیت موفق بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: آبادان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت هر روز اخبار آن در گردش است.

منصوریان ادامه داد: از روند تیم راضی نیستم؛ وقتی بازیکن جوان و باهم فیکس می‌شوند باید یک جاهایی تاوان بدهید.

وی بیان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم با توان خود به تیم نفت آبادان کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فرزاد جعفری یکسری مشکل شخصی در خانه دارد و با ما درد و دل می‌کند ولی نمی‌توانیم برایش کاری کنیم.

کد خبر 5367618

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان تهران ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها معلولان واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایلام بارش باران شیوع کرونا سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست

نیمه اول دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که نیمه اول این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان