Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:47:51 GMT

رعایت مطلوب پروتکل‌ها در مراکز آموزشی استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۰۱۲۴

رعایت مطلوب پروتکل‌ها در مراکز آموزشی استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده و همراهی مردم شاهد وضعیت مطلوبی در سطح کشور و استان هستیم، تاکید کرد: همزمان با بازگشایی مدارس، رعایت مطلوب پروتکل‌ها در مراکز آموزشی رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همکاری تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا در تثبیت شرایط مؤثر است، افزود: بحث سلامت دانش آموزان و دانشجویان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تمام مراکز آموزشی استان ابلاغ شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه تغییر رنگ‌بندی کرونایی استان سبب شده است تا آئین‌های ازدواج و برنامه‌های عمومی در سطح شهرستان‌های استان به انجام رسد، بیان کرد: لذا ضروری است تا تذکرات لازم به مدیران تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها در رعایت پروتکل‌ها و انجام فاصله گذاری ارائه شود.

هاشمی با بیان اینکه کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت کرونا رصد دقیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ادارات و دستگاه‌های دولتی را داشته باشد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت دهیاران، پایگاه‌های بسیج، خانه‌های بهداشت و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی برای پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون و رعایت مسائل بهداشتی ضرورت دارد.

کد خبر 5367656

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سید محمد رضا هاشمی استانداری سمنان فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان عکس استانها واکسن کرونا گرگان آلودگی هوا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران شیوع کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس

استاندار سمنان گفت: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان نیز برای مباحث و موارد آموزشی، همچنین تجهیز و نوسازی مدارس و مجتمع‌های آموزشی اعتبار بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در در بازدید از مراکز آموزشی اظهار کرد: دولت سیزدهم همواره به حوزه آموزش و پرورش نگاه مثبت همراه با تقویت این بخش دارد که در سطح استان نیز در این راستا با یک رویکرد همه‌جانبه تقویت‌گرا و پیشرفت محور گام برداشتیم.

وی افزود: اگر امروز استان سمنان درصد باسوادی بالاتر از میانگین کشوری دارد، حاصل تلاش بیش از ۱۱ هزار نفر از معلمان و فرهنگیان استان است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امروز ما کمترین آسیب اجتماعی را در مدارس استان داریم که کمک و تلاش و همراهی معلمان و فرهنگیان در این مقوله تأثیرگذار است.

هاشمی تصریح کرد: در محله‌های کم‌برخوردار شهر، گویش‌ها، فرهنگ‌ها، نگاه و تفکرات مختلف وجود دارند که اهمیت و سختی کار و تلاش شما معلمان و فرهنگیان در این مناطق به طور یقین بیشتر است.

وی ادامه داد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان نیز برای مباحث و موارد آموزشی، همچنین تجهیز و نوسازی مدارس و مجتمع‌های آموزشی اعتبار بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان گفت: همواره تلاش کردیم تا نگاه مثبت همراه با مساعدت، تقویت و همراهی و همکاری را در سطح استان با مجموعه آموزش و پرورش استان پررنگ کنیم و در این مسیر گام برداریم.

هاشمی اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ با دانش‌آموزان به منظور مدیریت امور زندگی و افزایش صمیمت و پیگیری امور و رصد وضعیت آنان توسط معلمان و فرهنگیان، حائز اهمیت است.

کد خبر 749739

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان