Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده مرسدس مسابقه فردا را از پول پوزیشن آغاز خواهد کرد.

لوییس‌ همیلتون مسابقه فردا را از خط یک آغاز خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، جلسه تعیین خط گرندپری عربستان در پیست جده از ساعت 20:30 امشب آغاز شد و این لوییس همیلتپت، راننده مرسدس بود که موفق شد در زمان 1:27.11 زودتر از رقبا کار خود را تمام کند. بدین ترتیب همیلتون فردا در پول پوزیشن قرار خواهد داشت و مسابقه را از خط یک آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رتبه دوم دیگر راننده مرسدس قرار دارد. والتری بوتاس نیز نمایشی درخشان ارائه کرد تا مرسدس برای مسابقه خط یک و دو را در اختیار بگیرد و همه چیز را در اختیار داشته باشد.

اما در رتبه سوم و کسی که باید مسابقه فردا را از خط سوم آغاز کند، مکس ورستپن است. در حالی که همگی در انتظار پایان جلسه تعیین خط با اول شدن مکس ورستپن بودند و در شرایطی که در سکتور دوم مکس از همیلتون شرایط بهتری داشت، به یکباره و روی غفلت و اشتباه عجیب این راننده، او با کناره های پیست برخورد کرد و این مسئله موجب وارد شدن آسیب جدی به چرخ عقب سمت راست ماشین ردبول شد. در پی این حادثه همه چیز به یکباره تغییر پیدا کرد و مکس اصلا نتوانست به مسابقه ادامه دهد و پول پوزیشن را دو دستی تقدیم به حریف سرشناس خود، لوییس همیلتون کرد. باید دید که این اشتباه راننده هلندی در پایان فصل روی قهرمان فصل تاثیر می گذارد یا خیر.

چارلز لکلرک از فراری و سرجیو پرز از ردبول نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند. نیکولاس لطیفی، سباستین فتل، لنس استرول، میک شوماخر و نیکیتا مازپین در Q1 از جریان رقابت کنار رفتند. همچنین کیمی رایکونن، دنیل ریکیاردو، جرج راسل، فرناندو آلونسو و کارلوس ساینز در Q2 از رقابت کنار رفتند.

مسابقه اصلی گرندپری عربستان فردا از ساعت 21:00 آغاز می شود.

در پایین رده‌ بندی کلی رانندگان در جلسه تعیین خط گرندپری عربستان را مشاهده کنید:

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! رسانه رسمی استقلال علیه داور دربی سند رو کرد؛ پنالتی بود؟ (عکس) شوخی ارسلان مطهری با عکاسان؛ بروید پشت آن دروازه، می خواهم گل بزنم! اولین حضور رالف رانگنیک در تمرینات منچستریونایتد / عکس واکنش رونالدو به انتقادات کاسانو: من 750 گل زده ام و تو فقط 150 گل!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پول پوزیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.
آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 847625 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي کشاورزی

دیگر خبرها

  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است