Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نطنز گفت: هیچ نوع درگیری هوایی صورت نگرفته و گزارشی مبنی بر داشتن تلفات یا خسارتی نداشتیم.

رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صدای انفجاری را مردم نطنز شنیدند که در فضای مجازی هم منتشر شده است.

وی افزود: اطلاعات ما هنوز موثق بررسی شده و تکمیل شده نیست در حال بررسی موضوع هستیم و جای نگرانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نطنز گفت: هیچ نوع درگیری هوایی صورت نگرفته و گزارشی مبنی بر داشتن تلفات یا خسارتی نداشتیم.

خسارتی به سایت هسته‌ای نطنز وارد نشده است

وی ادامه داد: به سایت هسته‌ای نطنز هیچ نوع آسیبی وارد نشده است و این موضوع در نزدیکی سایت هسته‌ای نبوده است و این صدا در آن مناطق شنیده نشده است.

فردوسی در خصوص منشأ این صدا خاطرنشان کرد: در حال بررسی هستیم و موارد بیشتر به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این موضوع ارتباطی با سایت هسته‌ای نطنز نداشته است

همچنین یک مقام مسئول در اداره کل پدافند غیرعامل استان اصفهان که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد: جزئیات این خبر در حال بررسی است و باید از طرف مقامات مسئول در مرکز مورد بررسی قرار گیرد، اما این موضوع ارتباطی با سایت هسته‌ای نطنز نداشته است.

کد خبر 539799

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار نطنز سایت هسته ای نطنز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سایت هسته ای نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم