Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی در جلسه شورای اداری استان یزد با بیان اینکه سند آمایش ملی و استانی نقشه راه استان است، اظهار داشت: تمام فعالیت‌های استان باید مبتنی بر سند آمایش اجرا شود.

وی بیان کرد: این سند به طور قطع نیاز به بازنگری در سه سطح دارد، یک سطح این است که مردم و نخبگان شهرستانی باید با تنظیم برش شهرستانی نظرات مردمی برای سند در نظر گرفته شود، در سطح دانشگاهی نیز نظرات کارشناسی در قالب کنفرانس از دانشگاهیان گرفته شود و همه نظرات در یک کمیته جمع‌بندی شده و اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: محور عقدا و مهریز بدترین وضعیت را از نظر آلایندگی در استان هستند بنابراین بارگذاری هر گونه صنعت آلاینده در این منطقه ممنوع است.

فاطمی تاکید کرد: مرجع رسیدگی به این موضوع محیط زیست است بنابراین از این به بعد صدور مجوز جدید ممنوع است و چه بسا بسیاری از مجوزها که هنوز پیشرفت فیزیکی قابل توجهی ندارند، باید متوقف شوند.

وی بیان کرد: لازم است بیش از ۳۰ صنعت پاک در حوزه‌های مختلف تعیین شود و در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران استان پروژه‌های جدید و صنایع پاک را مستقر کنیم، اگر مجدد به سمت صنایع آلاینده در دیگر نقاط کشور و استان برویم مشکل را به جای دیگر استان منتقل کرده‌ایم

فاطمی اظهار داشت: باید سرمایه‌گذاران را به سمت صنایع پاک سوق بدهیم، اگر می‌خواهند کار کنند باید به بخش آی‌تی، خدمات، گردشگری و امثال این فعالیت‌ها هدایت شوند و برای آن کارهای مناسب و ترویجی انجام دهیم و اینکه صرفاً یکسری مجوز بی‌نام داشته باشیم، صحیح نیست.

کد خبر 5367678

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مهران فاطمی استاندار یزد استانداری یزد ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان عکس استانها واکسن کرونا گرگان آلودگی هوا ایلام بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران