Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال دورتموند امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۱ در چارچوب حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم بوندس‌لیگا میزبان بایرن‌مونیخ بود و در پایان این دیدار تیم بایرن موفق شد در ورزشگاه وستفالن و با نتیجه سه بر دو میزبان خود را شکست دهد. 

زنبورها در همان ابتدای کار موفق شدند توسط جولیان برانت به گل نخست خود برسند اما بایرنی‌ها خیلی زود و تنها چهار دقیقه بعد توانستند توسط رابرت لواندوفسکی به گل تساوی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یولیان ناگلزمان که دورتوند را در یک قدمی خود در جدول می دیدند، در دقیقه ۴۴ توسط کینگزلی کومان به گل برتری رسیدند تا نیمه دوم را با خیال راحت تری دنبال کنند. 

در نیمه دوم تیم میزبان فشار حملات خود را بیشتر کرد و در همان ابتدای نیمه نخست موفق شد توسط ارلینگ هالند به گل تساوی برسد. این پایان کار دِر کلاسیکر نبود چرا که داور بازی با کمک VAR یک پنالتی برای باواریایی ها گرفت و لواندوفسکی نیز در دقیقه ۷۷ موفق شد ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند تا حساب کار سه بر دو به سود بایرن شود.

در نهایت شاگردان ناگلزمن در نهایت با پیروزی سه بر دو موفق شدند سه امتیاز شیرین از ورزشگاه وستفالن به دست آورند. بایرن با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد. دورتموند نیز با این شکست ۳۰ امتیازی ماند و در رده دوم قرار گرفت. 

نتایج دیگر دیدارهای امروز بوندس‌لیگا به شرح زیر است: 

ماینتس ۳ - ۰ وولفسبورگ

هوفنهایم ۳ - ۲ فرانکفورت

آرمنیا بیلفلد ۱ - ۱ کلن

آگزبورگ ۲ - ۳ بوخوم

بایرلورکوزن ۷ - ۱ گریتر فورت

برچسب‌ها بایرن مونیخ بورسیادورتموند بوندسلیگا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ بورسیادورتموند بوندسلیگا بایرن مونیخ بورسیادورتموند بوندسلیگا موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دورتموند مقابل پاریس

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، دورتموند به مصاف پاری سن ژرمن رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی نیکولاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ روی پاس دیدنی اشتلاتنبک دروازه پاریس را باز کرد.

نکته مهم این مسابقه فرصت سوزی عجیب ۲ تیم دورتموند و پاریس بود. هر ۲ تیم ۴ فرصت بزرگ گلزنی را از دست دادند تا این دیدار نیمه نهایی تنها با یک گل به پایان برسد.

امباپه در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و تنها توانست دیرک دروازه را به لرزه دربیاورد.

سه شنبه آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس، دیدار برگشت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی