Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@18:00:47 GMT

نماینده مجلس: حلواپزان به خارج اعزام شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۰۵۴۸

نماینده مجلس: حلواپزان به خارج اعزام شوند

به گزارش جماران؛ همشهری نوشت: محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده اردکان در مجلس و رئیس فراکسیون گردشگری در خانه ملت در نشست با جمعی از مسئولان شهرستان اردکان در استان یزد سخنانی گفته است که در نوع خود بدیع و جالب است.

او گفته است که باید حلواسازانی را به خارج از کشور اعزام کرد تا در کشورهای جهان حلوا ارده بسازند و عرضه کنند تا برند گردشگری اردکان تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس همین اظهارات است که حالا رئیس فراکسیون گردشگری مجلس در ستون چهره روز این صفحه نشسته است. محمدرضا دشتی اردکانی البته این اظهارات را با نگاه به برندسازی محصولات کنجدی اردکان مطرح کرده و گفته است که باید درخصوص برندسازی محصولات کنجدی اقدام کنیم.

نماینده اردکان در مجلس همچنین بر لزوم برگزاری جشنواره محصولات کنجدی در این شهرستان تأکید کرده و گفته است که محصولات کنجدی از دستاوردهای مردم اردکان است.

ایسنا با انتشار مشروح این جلسه همچنین به نقل از رئیس فراکسیون گردشگری مجلس نوشته است که ظرفیت غنی اردکان در تولید محصولات کنجدی باید به مردم ایران و جهان معرفی شود. او با اشاره به ضعف در برندسازی در ایران گفته است، امروزه کباب ترکی کشور ترکیه در دنیا شهره است و هزاران شعبه از آن در کشورهای مختلف وجود دارد، پس جایگاه کباب ما کجاست؟ این نماینده مجلس از نبود اتحاد در معرفی داشته‌ها گلایه کرده و خطاب به مسئولان شهر اردکان اعلام کرد که اردکان قطب محصولات کنجدی است و باید پهنه آن را ایجاد و پیوست‌های فرهنگی مانند احداث موزه برای آن مورد حمایت قرار بگیرد. رئیس فراکسیون گردشگری مجلس در پایان سخنانش تأکید کرده است که «اهتمام خود را به‌کار گرفته‌ایم تا محصولات کنجدی اردکان را به‌عنوان ظرفیتی پولساز و اقتصادی خصوصا در حوزه گردشگری مطرح کنیم.»

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اردکان محمدرضا دشتی اردکانی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رئیس فراکسیون گردشگری محصولات کنجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : اصلاح ماده ۵ قانون کارگران ساختمانی، منابع بیمه این کارگران را شفاف کرده و دولت را موظف می‌کند که به صورت دوره‌ای گزارش درآمد و هزینه‌های این بخش را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود :  تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

بابایی کارنامی اظهار داشت : طبق این قانون، درآمد کارگران ساختمانی از طریق فرمول مشخصی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به ارائه مدارک و مستندات اضافی نیست.

وی افزود : دولت موظف است آیین‌نامه اجرایی این قانون را به سرعت تدوین و ابلاغ کند.

بابایی کارنامی اظهار داشت : حساب رسمی درآمد نشأت گرفته از فرمول درآمدی منشعب پرونده ساختمان در تامین اجتماعی جدا شده است. این اقدام شفافیت لازم را ایجاد می‌کند و سازمان تامین اجتماعی موظف است هر سه ماه یکبار به مجلس گزارش دهد.

وی افزود :  در قانون جدید، تمهیداتی اندیشیده شده است که با کد ملی هر کارگر می‌توان به راحتی مشخص کرد که آیا او در زمره کارگران ساختمانی است یا خیر.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حل مشکلات دیگر کارگران ساختمانی مانند ایام بیماری و غرامت بیکاری در دستور کار مجلس دوازدهم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد