Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@14:36:35 GMT

بی توجهی لانسی‌ها به مصدومیت مسی و گل! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۰۹۰۹

گل لانس تحت شرایط عجیبی وارد دروازه پاری سن ژرمن شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن که با اقتدار در صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه حضور دارد امشب میهمان لانس رده سومی بود.

نیمه اول بازی دو تیم بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم این لانس بود که موفق شد دروازه پاریس پر ستاره را باز کند.

گل لانس را فوفانا در دقیقه 62، تحت شرایط عجیبی به ثمر رساند؛ گلی که انتقاد پاریسی ها را هم به همراه داشت چرا که بازیکنان لانس بدون توجه به مصدومیت مسی که روی زمین افتاده بود، بازی را ادامه دادند و همین توپ در حالی که ستاره پاریس همچنان از درد روی زمین حضور داشت وارد دروازه این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در میانه های میدان در برخورد با بازیکن حریف تعادل خود را از دست داده و مصدوم شد؛ پاریسی ها چند لحظه ای به این تصور که حریف توپ را به بیرون خواهد زد منتظر ماندند ولی بعد از رد و بدل شدن چند پاس کوتا، توپ به فوفانا رسید و این بازیکن از پشت محوطه جریمه، دروازه را هدف گرفت. 

ناواس که در بازی امشب دوناروما را نیمکت نشین کرده بود عکس العمل بدی روی شوت بازیکن حریف داشت و در حالی که به نظر می رسید در زمانبندی دچار اشتباه شده، توپ پس از برخورد به دستانش در میان بهت بازیکنان پاریس وارد دروازه شد.

 

 

 

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده بازیکن سابق پی‌اس‌جی به حذف پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته با شکست دوباره از دورتموند وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. پی اس جی برای دومین بار در چهار فصل اخیر به نیمه نهایی رسیده بود ولی با دو شکست 1-0 از دوتموند نتوانست به فینال راه یابد.

هفته قبل آنها در زمین دورتموند با یک گل باختند و دیشب در پارک دو پرنس نتوانستند نتیجه را برگردانند.

ساعتی بعد از حذف پی اس جی، خیرا حمروای توییتی زد که به سرعت وایرال شد. هرچند او بعدا این توییت را پاک کرد ولی به اندازه کافی بازنشر شده بود.

حمراوی نوشته بود: «عدالت خدا.»

او در سال 2021 و زمانی که بازیکن پی اس جی بود، در یک اتفاق تلخ مورد تعرض و سرقت قرار گرفت و از سوی باشگاه پاریسی حمایت لازم را ندید. حمراوی به شکل بدی از پی اس جی جدا شد و به همین دلیل دیشب از شکست این تیم ابراز خوشحالی کرد. حمراوی الان بدون تیم است و آخرین بار در سال گذشته عضو تیم آمه‌ریکا مکزیک بود.

دیگر خبرها

  • خنده بازیکن سابق پی‌اس‌جی به حذف پاریس!
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • دورتموند با حذف پاریس به فینال لیگ قهرمانان رسید؛ تیرک دروازه بزرگترین دشمن یاران امباپه!
  • دورتموند با هوملس پاریس را مغلوب کرد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال