Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:29:09 GMT

دلال‌بازی معضل اصلی در بازار است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۱۰۱۶

دلال‌بازی معضل اصلی در بازار است

گروه استان‌ها - نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه دلال‌بازی معضل بازار امروز است، گفت: برخی اجناس با سه واسطه به دست مصرف‌کننده می‌رسد. - اخبار استانها -

جواد نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، با بیان اینکه رابطه بین مردم و کارافرین‌ها یک رابطه دو طرفه است، اظهار داشت: هم مردم باید به تولیدات داخلی اعتماد کنند و از محصولات خارجی حتی اگر در بازار وجود داشته باشد استفاده نکنند و کارآفرین‌ها هم باید دقت کنند که متناسب با نیاز مردم جنس خوب تولید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر چنین اتفاقی رخ دهد خیلی از مسائل و مشکلات موجود به طور دقیق و با یک روش خوب حل و فصل می شود، افزود: مشکل ما در دلال‌بازی ها تا رسیدن به توزیع است و اگر ما بتوانیم که دلال‌ها را کنار بزاریم می‌توان محصولات را با قیمت مناسب‌تری به دست مصرف‌کننده برسانیم.

رونق دلال بازی با کد ملی در بازار خودروردپای دلال‌ها در بازار ماشین‌آلات کشاورزی؛ وقتی تراکتور کارخانه و بازار 200 میلیون تومان اختلاف قیمت داردصادرات روزانه 1200تن سیب درختی از آذربایجان‌غربی/ خرید تضمینی سبب ناکامی دلال‌ها شد

نائینی ضمن اشاره به اقدام اخیر وزارت جهاد در عرضه مستقیم کالا و بدون واسطه تاکید کرد: برخی از اجناس و کالاهای ساده مانند تخم مرغ با دو سه تا واسطه به دست مصرف کننده می‌رسد و همین موضوع باعث می‌شود تا مشکلاتی ایجاد شود.

نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید به کارافرینان اعتماد کنند، ابراز داشت: تولید کنندگان هم باید رضایت مشتریان را مد نظر قرار دهند و وقتی من یک کالا و محصولی را می‌خرم و به منزل می‌برم خانواده و خانم خانه باید آن را بپسندد و رضایت داشته باشد.

وی ضمن اشاره به بازدید از کارخانه چینی در کاشان گفت: در این کارخانه دیدم که ایتالیا اجازه داده است تا برندش خود را روی کاشی آرکوپال بزنند و این یعنی یک کشور خارجی در این خصوص به ما اعتماد کرده است و این اعتمادها خیلی باعث می‌شود که ما موفقیت‌های زیادی هم داشته باشیم.

نائینی با بیان اینکه صنایع بزرگ کاشان باید به مسئولیت اجتماعی خود نیز عمل کنند، تصریح کرد: این انتظار وجود دارد که کارخانجات بزرگ در سطح شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل باید به مسئولیت شان عمل کنند.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دلال بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها