Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:23:19 GMT

جسدی که سوار بر موتور راهی قبرستان شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۱۱۰۹

جسدی که سوار بر موتور راهی قبرستان شد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صدی البلد، دو فرد، دوست فوت شده خود را بر روی موتور گذاشتند و بدون تابوت او را راهی قبرستان کردند. در این اقدام، موتور سوار بر روی موتور نشسته و جسد پشت او قرار گرفته و در پشت جسد، دوست دیگری بر روی موتور نشسته است تا از جسد مراقبت کند.

دوستان این جوان ادعا می‌کنند که از والدین متوفی اجازه گرفته‌اند تا در مراسم دوستشان شرکت داشته باشند و این اقدام عجیب را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه دیلی استار، حدود ۷ مرد در اطراف موتور دیده شدند تا جسد بی‌جان را به سوی قبرستان راهی کنند. این اقدام عجیب درحالی که مردم آن‌ها را تشویق می‌کردند انجام گرفت. این افراد برای خداحافظی با شکوه، جسد را محکم در آغوش می‌گرفتند. طبق گزارشات، این جوان ۲۱ ساله در هفته گذشته، با اصابت گلوله جانش را از دست داده است.

همچنین پلیس گفت: این اقدامات اولین بار است که در شهر رخ می‌دهد و این رفتار را غیر عادی و ناسالم اعلام کردند. طبق گفته‌ها افرادی که جسد را به قبرستان منتقل کردند بازداشت نشدند و تحقیقاتی در این رابطه صورت نگرفته است زیرا تشییع جنازه، یک رویداد خصوصی بوده و هیچ شاکی نداشته است. گفته می‌شود، در برخی از نقاط جهان، کندن قبر‌ها یک روش عادی است که خانواده‌ها برای مراقبت و ملاقات مجدد از جسد، اقدام به این کار می‌کنند. حتی در بعضی نقاط، اجساد کودکان و نوزادان را قبل از شستشو با لباس مجلل در روستا یا شهر خود به گردش میبرند و سپس اجازه می‌دهند جسد دفن شود.

بیشتر بخوانید

زنده شدن مُرده در سردخانه + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ و میر جسد بی جان جنازه ها دفن اجساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت موتور شش سیلندر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این موتور چهار هزار سی سی، در خودرو‌هایی با کاربرد‌های مختلف از جمله بیراهه نورد (آفرود)، باری و خدمات رسان استفاده می‌شود.
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • ساخت موتور شش سیلندر
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار