Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی شامگاه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، افزود: بنیان اجرای این طرح مهم در مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا، سامانه sdms.moi.ir  است.

وی اضافه کرد: هر شهروند در این سامانه یک پروفایل داشته و صاحب یک کد کیوآر بوده و وضعیت آخرین آزمایش پی سی آر و واکسیناسیون در آن ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در مرحله نخست اجرای این طرح، کارکنان ادارات در ورودی دستگاه های اجرایی باید مدارک لازم در این سامانه را ارائه دهند تا وضعیت واکسیناسیون این افراد در معرض دید عموم قرار گیرد.

مصطفوی اظهار کرد: پس از آن، در نوبت های بعدی، مراجعان به ادارات، اصناف در گروه های صنفی مختلف و رانندگان خودروهای شهری نیز در قالب این طرح، باید اطلاعات خود را برای ارائه یا دریافت خدمت در دسترس داشته باشند.

وی با قدردانی از رعایت پروتکل های بهداشتی در آذربایجان غربی و کمک به پیشرفت واکسیناسیون، بیان کرد: البته رعایت این شیوه نامه ها در هفته های اخیر کمتر شده که امیدواریم مردم در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن نیمی از مسیر مقابله با شیوع کروناست، گفت: رعایت پروتکل ها هم ۵۰ درصد دیگر در این مسیر است که باید همه اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا در کشورهای مختلف دنیا، افزود: مسوولان دخیل باید کنترل مرزها و مبادی ورودی را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، در این نشست گزارش هایی از آخرین وضعیت شیوع کرونا ارائه و در خصوص اجرای طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا در آذربایجان غربی بحث و تبادل نظر شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه استانداری آذربایجان غربی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه استانداری آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند