Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:28:51 GMT

تعداد روستاهای دارای اینترنت خانگی به ۵۵۵ مورد رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۱۳۴۸

تعداد روستاهای دارای اینترنت خانگی به ۵۵۵ مورد رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به الکترونیکی شدن اغلب کارها و امورات مردم و استفاده آنان از سرویس‌ها و درگاه‌های غیر حضوری که بر بستر دیتا انجام خواهد شد اظهار داشت: نقش اینترنت و سرویس‌های ip محور در زندگی روزمره افراد در نقاط شهری و روستایی کاملاً مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری شرایط فعلی جامعه که به واسطه اپیدمی ویروس کرونا رخ داده است گفت: این شرایط میزان استفاده از سرویس‌های اینترنت توسط مشتریان را افزایش داده است که خوشبختانه با انجام پروژه‌های توسعه‌ای و آینده نگرانه تداوم ارائه خدمات به مشتریان بدون هیچ اختلالی فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: تحت پوشش قرار دادن نقاط روستایی به اینترنت پرسرعت در چند سال اخیر از وظایف مخابرات خارج شده است اما این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و برقراری عدالت در ارائه خدمات گام‌های بلندی برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه مخابرات منطقه کردستان بر اساس تدوین برنامه‌های کارشناسی شده و دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به ایجاد زیر ساخت و ارائه خدمات و سرویس‌های اینترنت پرسرعت در استان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حکمت اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ روستای دیگر به اینترنت پرسرعت مخابرات تجهیز شدند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد ۱۳۱ هزار و۷۸۲ مشترک اینترنت پرسرعت ADSL در استان فعال هستند اضافه کرد: از این آمار، تعداد ۲۴ هزار و ۹۷۳ مشترک در نقاط روستایی استان ساکن هستند و تعداد روستاهای دارای اینترنت استان به ۵۵۵ روستا رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از رشد ۲۲۶ درصدی پورت‌های منصوبه ADSL طی چند سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه آمادگی واگذاری پورت‌های جدید به متقاضیان را اعلام می‌دارد.

کد خبر 5367727

منبع: مهر

کلیدواژه: بازرگانی استانها مخابرات کردستان آزاد حکمت اینترنت پرسرعت ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا عکس استانها گرگان آلودگی هوا ایلام بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا مخابرات منطقه کردستان اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری

 هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ امروز و فردا در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در این رقابت ها ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر آقا و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر خانم‌ هستند.

ناظمی جلال یادآور شد: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند