Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون عباسی نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابناک با اشاره به مشکلات صنعت خودروی کشور و با بیان اینکه شغل های زیادی به صنعت خودرو مرتبط است، گفت: در این زمینه بیشتر بحث معیشت آن مشاغل است که آسیب نبیند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای افزایش کیفیت و کنترل قیمت، باید واردات صورت گیرد تا حتی کارگر داخل کارخانه بداند که اگر کارش کیفیت نداشته باشد، از شغل خبری نیست و از شغل محروم می شود چون کارخانه ورشکسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی با تاکید بر اینکه نباید از صنایع خودروسازی پول های اضافه گرفته شود، تصریح کرد: اینکه خودرو سازان چند درصد از فروش خود را به کدام وزارتخانه و یا کجاها می دهند، باید شفاف شود و درصد آن مشخص شود که چقدر بر قیمت خودرو افزود می شود.
وی با بیان اینکه انحصار در خودرو درست نیست، افزود: بهتر است واردات خودرو انجام شود تا رقابت بوجود آید که در این صورت هم وضعیت خودرو بهتر می شود و هم اشتغال ایجاد خواهد شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قیمت دستوری خودرو و با بیان اینکه قیمت دستوری برای چه باید باشد، گفت: وقتی ارزش پول ملی کاهش می یابد و بخشی از قطعات خودرو از خارج وارد می شود، نباید قیمت دستوری برای خودرو مشخص کرد.
عباسی افزود: باید مشخص شود که آیا قطعات وارداتی با ارز دولتی صورت می گیرد یا ارز آزاد. که اگر این موارد درست معلوم شود و درصد میزان ارز بری در خودرو مشخص می شود، قیمت خودرو تعیین خواهد شد.
وی تاکید کرد: فولاد و مواد پتروشیمی با قیمت ارز آزاد برای خودرو ساز حساب می شود قاعدتا باید خودرو با قیمت آزاد حساب شود اما هر جا که از یارانه استفاده می شود، باید محاسبه کرد تا قیمت خودرو مشخص دقیق شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شیوه قرعه کشی خودرو گفت: چرا این شیوه باید بعنوان منبع درآمد برای یک عده باشد.
عباسی گفت: برخی می‌روند ثبت نام می‌کنند و خودرو می گیرند و می فروشند این یک دلالی است که با این وضع تولید در کشور سامان نمی گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی شهرآورد تهران صنعت خودرو فریدون عباسی خودروسازی قیمت خودرو قیمت گذاری خودرو آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی شهرآورد تهران مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان و نمونه تولیدی در حوزه ژنراتور مدعی است که تحریم‌ها باعث شده است تا هزینه مواد اولیه این شرکت که در شاهرود واقع است کاهش یابد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078411 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • محاسبه هزینه حمل بار بین المللی
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • قیمت خودرو در بازار آزاد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه
  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)