Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:29:05 GMT

اولین جشنواره فیلم بشیر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۱۷۱۹

اولین جشنواره فیلم بشیر برگزار می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هنرمند دبیر اولین جشنواره فیلم بشیر از برگزاری این جشنواره با هدف پاسداشت تلاش‌ها و انعکاس فعالیت‌های طلاب و روحانیون کشور در طول ۲ سال مبارزه با ویروس منحوس کرونا خبر داد و گفت: جشنواره فیلم بشیر از سوی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در بخش‌های مستند، فیلم کوتاه، عکس و گزارش‌های خبری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری جشنواره فیلم بشیر هفته اول اسفند ماه سال جاری خواهد بود، افزود: برگزار کننده جشنواره فیلم بشیر سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور است و موضوع فیلم‌ها انعکاس خدمات و تلاش‌های طلاب و روحانیون بسیجی در ایام کرونا در بیمارستان ها، آرامستان‌ها و همچنین کمک مومنانه در طول دو سال مقابله همگانی با کرونا می‌باشد.

هنرمند با تاکید بر اینکه "جشنواره فیلم بشیر"، روایت جهاد و ایثار طلاب و روحانیون کشور است، یادآور شد: طلاب و روحانیون بسیجی با حضور در بیمارستان‌های شهر‌های سراسر کشور ضمن کمک و یاری به کادر پزشکی، با بیماران کرونایی همدردی و همراهی می‌کردند و با دعا و نیایش، موجب افزایش روحیه و امید به آینده در این عزیزان می‌شدند.

وی خاطر نشان کرد: این فداکاری و همراهی در حالی صورت می‌گرفت که بسیاری از مردم به خاطر توصیه پزشکان و به منظور قطع زنجیره سرایت کرونا حتی برای نزدیک‌ترین افراد خانواده خود نمی‌توانستند در بیمارستان‌ها حضور داشته باشند.
طلاب بسیجی با این جهاد و ایثار اجازه ندادند حتی یک نفر از متوفیان کرونا بدون غسل و کفن و اقامه نماز اموات به خاطر سپرده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فیلم سینمایی فیلم کوتاه طلاب و روحانیون کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد