Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال تهران درباره تبلیغات محیطی روز گذشته این باشگاه در دربی ۹۷ صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سعید فتاحی در خصوص مشکلاتی که برای ورود دوربین استقلال به ورزشگاه در دربی ۹۷ به وجود آمد و البته ایراداتی که به تبلیغات محیطی این باشگاه وارد شده است به فارس گفت:

در همه جای دنیا این تبلیغات محیطی که دیروز اجرا شد را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته در بازی بایرن مونیخ و دورتموند تبلیغات محیطی را دیدید. آیا تبلیغات آن دیدار را هم دیدید؟ بهتر است این دیدار اروپایی را ببینند و بعد ایراد بگیرند.

فتاحی افزود:

چطور وقتی صدا و سیما ۹۰ دقیقه زیرنویسی تبلیغاتی می‌رود، زشت نیست اما تبلیغات محیطی درون استادیوم زشت است؟ تبلیغات تلویزیون آنقدر زیاد است که در سال‌های گذشته هیچ کدام از بینندگان سوت آغاز بازی و نیمه دوم را ندیده‌اند.

معاون استقلال با انتقاد از اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد، عنوان کرد:

در همه کشورها ۷۰ درصد درآمد باشگاه‌ها از حق پخش است اما در کشور ما نه تنها این اتفاق نمی‌افتد، بلکه تهیه کنندگان تلویزیون به جای حمایت از باشگاه‌ها، با تبلیغات محیطی که توسط باشگاه‌ها اجرا می‌شود، مخالفت می‌کنند که این موضوع جای تاسف دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تبلیغات محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود