Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس با انتشار توییتی به سه اتفاق امروز برای مسوولان خوزستان که نام خانوادگی "دهدشت" دارند، اشاره کرد.

حسینی نوشت: ‏" امروز یک آقای "دهدشت" فرماندار شد، یک آقای "دهدشت"بازداشت شد، یک آقای "دهدشت"  منصوب و چند ساعت بعد عزل شد!
روزی بین تبریک، تهنیت، تسلیت و تدبیر!
هنوز هم عاقبت بخیری بهترین دعاست!"

به نظر می‌رسد اشاره نماینده اهواز به انتصاب فرماندار شوشتر، بازداشت یک مدیرکل و لغو حکم سرپرست معاونت سیاسی استانداری خوزستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز زمزمه‌هایی از احتمال لغو حکم حجت الله دهدشت  سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به گوش رسید که با انتشار این توییت نماینده‌ اهواز این خبر جدی به نظر می‌رسد.

حکم انتصاب دهدشت شب گذشته برای ساعاتی در پرتال استانداری منتشر و سپس حذف شده بود.

23231

کد خبر 1579615

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: توئیتر چهره ها در توئیتر انتصابات اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز