Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی‌ برجسته‌پور فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی آورده است: از آقای استاندار مطالبه می‌کنیم نباید وارد ‎بازی قوم گرایی و منطقه‌ای شویم به اصل تفکیک قوا معتقد باشیم کمی تفکر لازم است تا بدانیم طی ۸ سال گذشته در دولت روحانی با برنامه و جدیت تمام اجازه ندادند یک بچه حزب‌اللهی مدیر یک مدرسه شود (مگر به ندرت)! چه برسد به بخشدار و فرماندار و مدیرکل!‏

در ۸ سال دولت قبل، نه تنها بعضا آدم‌های ناسالم، بلکه در مواردی کسانی فرماندار و مدیرکل و معاون استاندار و مدیران شهری شدند که مواضعشان با مبانی انقلاب روشن است و در کارآمدی و تخصص هم که دیگر معلوم شد چه بودند برای آدم‌های بی تخصص و بی‌تعهد، صدمن رزومه درست کردند!!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا باید گریست که سیستم مدیریتی ارشد، میانی و پایه را پر از آدم‌های ناکارآمد کردند و نارضایتی مفرط امروز جامعه بعلت عملکرد همین‌هاست.

حالا نیز برخی‌ها با مشورت غلط و نادرست برای تغییر و تحول می‌خواهند روی دوش همین‌ وقت تلف کردن های پر رزومه حرکت کنند که نمی‌توانند!‏

آقایان بدانید و بفهمید و به کار ببندید و رزومه ۸ سال اخیر مدیران ارشد، میانی و پایه را در نظر نگیرید چرا که همین‌ها ۸ سال مملکت را تا ‎لبه پرتگاه پیش بردند. عمر مدیریتی ۸ سال اخیر را جزو رزومه‌ها ندانید!

برای رزومه ۸ سال گذشته به دیده دیگری بنگرید مگر اینکه استثنائاً افرادی باشند که کارنامه و عملکرد شفاف و به درد بخوری داشته باشند. درنگ نکنید وقت تنگ است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت روحانی عملکرد کهگیلویه و بویراحمد تفکیک قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند