Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محمد در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۷ اظهار داشت: مهاجمان استقلال آنقدر بد بازی کردند که متوجه شدم، نگرانی‌ام در مورد عدم حضور سیدجلال حسینی به عنوان رهبر تیم و خط دفاع بی مورد بوده است. آنها بسیار کم خطر ظاهر شدند. فرشاد فرجی با اینکه اولین دربی خود را تجربه می‌کرد، موقعیتی به آن‌ها نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی کیفیت بالایی نداشت و بیشتر در میانه زمین و بدون خلق موقعیت بود و تیم‌ها کمتر صاحب موقعیت می‌شدند. دو تیم با استرس بازی می‌کردند و شجاع نبودند، بازیکنان با احتیاط زیاد و بدون ریسک بازی می‌کردند چون می‌ترسیدند که بلغزند و با باخت زمین مسابقه را ترک کنند.

*تصمیمات مربیان موفق و تأثیرگذار نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وحید امیری و ترابی در پرسپولیس و بازیکنان خارجی استقلال کمی زهردار بودند، اما نتوانستند تعیین کننده باشند و بازی را در بیاورند. مسابقه بی‌روح بود و مسابقه‌ای نبود که مردم بتوانند از آن لذت ببرند و هر دو تیم کسل کننده با ریسک پایین و تعداد نفرات کم حمله می‌کردند.

محمد ادامه داد: تصمیمات مربیان موفق و تأثیرگذار نبود. استرس بازیکنان می‌تواند یکی از دلایل این بازی کسل آور باشد. نیمه دوم پرسپولیس بهتر شروع کرد و با نفرات بیشتری حمله کرد، اما در ضربات آخر بازی استرس بازیکنان باعث می‌شد که خوب عمل نکنند. امیری و ترابی تحت فشار بودند و باید خود را از فشار خارج می‌کردند. تنها یکی دو مورد موقعیت دیدیم که به علت آنکه سرعت کمی داشت به ثمر نرسید. نیمه دوم استقلال کمی حمله کرد، اما بیشتر دفاع می‌کرد؛ انگار می‌خواست بازی را به این شکل در بیاورد؛ بطوریکه بازی پرسپولیس را هم خراب کرد.

*بعید می‌دانم پرسپولیس مقابل هوادار با مشکل مواجه شود

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تاثیر غیبت تماشاگران روی دربی تصریح کرد: جای خالی تماشاگران بسیار محسوس بود، بدون حضور آن‌ها مسابقات جذاب نمی‌شود. وقتی ۱۰۰ هزار نفر بازیکنان را تشویق می‌کنند و آن‌ها را به جلو فرا می‌خوانند روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

محمد در پایان در خصوص دیدار پرسپولیس و هوادار، در هفته نهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و بعید می‌دانم که با مشکل روبه رو شده و اذیت شود. پرسپولیس به راحتی می‌تواند نتیجه بگیرد. بازی‌های هوادار را دیدم، آن‌ها حرفی برای گفتن ندارند، با این وجود لازمه آن این است که پرسپولیس بازی خودش را انجام دهد. بیشتر بخوانید: مجیدی: غیر از صحنه دقیقه ۸۷ صحبت دیگری ندارم/ اگر نمی‌گویند فرار رو به جلو، پنالتی ما دیده نشد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089331

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند