Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@08:23:25 GMT

«گوسفند دزدها» در گچساران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۱۹۹۳

«گوسفند دزدها» در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان گچساران موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی ارو این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند 3 نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار احشام را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موسوی تصریح کرد: از متهمان ۳ راس گوسفند مسروقه کشف و یک دستگاه خودرو پژو متعلق به آنان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: ضمن  توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گوسفند دستگیری سید محمد موسوی دزدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام