Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالله طاهری، رئیس اداره منطقه یک کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با اشاره به اینکه در مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت امکانات به‌صورت هدفمند و مؤثر در خدمت محرومان قرار دارد، گفت: این مرکز به‌عنوان اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی استان البرز در بخشهای کاردرمانی -گفتاردرمانی-فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز امیدواری به اینکه در آینده شاهد راه‌اندازی شبکه‌هایی از مراکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت در کشور باشیم، افزود: کمیته امداد امام (ره) با استفاده از چهار دهه تجربه از طریق هم‌افزایی و اقدام مشترک در جهت تسریع خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند آماده تعامل با این مراکز نیکوکاری است.

طاهری بابیان اینکه امیدواریم تفکر نیکوکاری در مجموعه بهداشت و درمان استان تسری پیدا کند، افزود: در حال حاضر ۲۸۰ نفر مددجو و نیازمند از خدمات توان‌بخشی این مرکز در ۲۱۳۰ جلسه توان‌بخشی به ارزش بیش از ۲۰۱ میلیون تومان شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و ... بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد کرج همچنین، گفت: مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت توسط یک گروه جهادی خیر اداره شده و خدمات توانبخشی را  به‌صورت رایگان به نیازمندان ارائه می‌دهند.

وی در پایان ضمن دعوت از خیرین جهت کمک به این مرکز نیکوکاری، گفت: نیازمندان و خیرین جهت ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن ۹۲۲۵۷۴۳۳۴۸ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مرکز نیکوکاری توانبخشی البرز کرج مرکز نیکوکاری مرکز نیکوکاری توان بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل